حمله به کامنت عجیب باشگاه برای ستاره قدیمی؛ او را آزاد کردید حالا عروسی‌اش را تبریک می‌گویید؟/ با اسطوره‌ها اینگونه رفتار می‌کنید؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

داوید دخئا در اوج شرایط پیچیده و آینده‌ای نامعلوم، عروسی کرد و هواداران شیاطین سرخ زیر پیام تبریک باشگاه خشم خود را ابراز کردند.

داوید دخئا ازدواج کرد و باشگاهی که او را در روز عروسی‌اش بیکار کرد جزو اولین‌هایی بود که به او تبریک گفت. اما هواداران خشمگین به منچستریونایتد حمله کردند و آنها را به خاطر رفتار وحشتناکی که با او داشتند سرزنش کردند و به بی‌ملاحظگی متهم‌شان کردند.

این بازیکن ۳۲ ساله در منچستریونایتد به آخر خط رسیده و هدف باشگاه النصر کریستیانو رونالدو قرار گرفته است. دروازه‌بان اسپانیایی می‌تواند جدیدترین بازیکن برتری باشد که راهی عربستان سعودی می‌شود، با قراردادی ۲۵۰۰۰۰ پوندی در هفته برای بازی با هم‌تیمی قدیمی خود در شیاطین سرخ.

قرارداد هفته‌ای ۳۷۵ هزار پوندی دخئا روز جمعه منقضی شد، اما به او پیشنهاد شد که دستمزد کمتری در اولدترافورد به او داده شود و قراردادش شامل بندهایی باشد که با توجه به تعداد حضورش در زمین باعث افزایش درآمدش شود. یونایتد از انتظار برای دریافت پاسخ خسته شد و اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، فعالانه گزینه‌های دیگری را دنبال می‌کرد و آندره اونانا از اینتر بهترین گزینه او بود. اما با وجود اینکه قرارداد دخئا با یونایتد تمام شده، از او خواسته شده که به باشگاه دیگری نپیوندد.

از دخئا خواسته شده بود که دستمزد خود را به ۲۰۰۰۰۰ پوند در هفته کاهش دهد. سپس این پیشنهاد لغو شد، زیرا تن‌هاخ به دنبال دروازه‌بان دیگری می‌گشت، اما این جستجو به دلیل محدودیت بودجه نقل و انتقالات و اولویت برای جذب یک مهاجم جدید با مشکل مواجه شده است. یونایتد اکنون از این بازیکن می‌خواهد در صورتی که نتواند شماره یک جدیدی را پیدا کند، در تیم بماند. دخئا اکنون یک بازیکن آزاد است اما اگر بتوانند بر سر شرایط جدید به سازش برسند، همچنان در اولدترافورد می‌ماند.

اما این دروازه‌بان اسپانیایی روز گذشته تمام مشکلات را کنار گذاشت و با خواننده، مجری تلویزیونی و بازیگر ۳۷ ساله، ادورنه گارسیا، عروسی کرد. دخئا عکس‌هایی از روز عروسی‌اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «نمی‌شد از این خوشحال‌تر باشیم.» سیل پیام‌های تبریک جاری شد و منچستریونایتد جزو اولین‌هایی بود که پیام تبریکی زیر این عکس نوشت.

حمله به کامنت عجیب باشگاه؛ او را آزاد کردید حالا عروسی‌اش را تبریک می‌گویید؟/ با اسطوره‌ها اینگونه رفتار می‌کنید؟

حمله به کامنت عجیب باشگاه؛ او را آزاد کردید حالا عروسی‌اش را تبریک می‌گویید؟/ با اسطوره‌ها اینگونه رفتار می‌کنید؟

اما هواداران خشمگین به این اظهار نظر پاسخ دادند و باشگاه را به باد انتقاد گرفتند و ادعا کردند که آنها هیچ شرمی از رفتاری که با دخئا داشتند، ندارند.

یکی از هواداران نوشت: «شما او را پس از سال‌ها خدمات وفادارانه و عالی تبدیل به بازیکن آزاد کردید و حالا با گستاخی برایش کامنت گذاشتید؟ بزنید به چاک.» یکی دیگر گفت: «شوخی می‌کنید؟ اجازه دادید این مرد در روز عروسی شغلش را از دست بدهد.» دیگری اضافه کرد: «این باشگاه هیچ شرمی ندارد... رفتار شما با او فاقد احترام بود.»

هوادار دیگری گفت: «از ۱۲ سالگی طرفدار این باشگاه هستم و آنها واقعا به اسطوره‌ها احترام نمی‌گذارند. پول و آینده او را می‌گیرید و روز عروسی‌اش به او تبریک می‌گویید. واقعا دورو هستید.» هوادار خشمگین دیگری هم نوشت: «پس با کسی که ۱۲ سال به شما خدمت می‌کند اینگونه رفتار می‌کنید! براوو!»

دخئا رکورد حضور باشگاهی برای یک دروازه‌بان را با ۵۴۵ بازی شکست و در آخرین قهرمانی تیم در سال ۲۰۱۳ تحت مربیگری سرالکس فرگوسن حضور داشت. او این فصل را با ۱۷ کلین‌شیت در لیگ برتر با دریافت جایزه دستکش طلا به پایان رساند.

حمله به کامنت عجیب باشگاه؛ او را آزاد کردید حالا عروسی‌اش را تبریک می‌گویید؟/ با اسطوره‌ها اینگونه رفتار می‌کنید؟

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی