تیمی جذاب از بازیکنانی که می‌توان آن‌ها را مجانی جذب کرد/ از سنگربان شیاطین‌سرخ تا ستاره‌های یوونتوس و پی‌اس‌جی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان زیادی با اتمام قراردادشان به صورت رایگان در بازار نقل و انتقالات حضور دارند.

تعداد زیادی از ستاره‌ها در سراسر اروپا از امروز با پایان یافتن قراردادشان به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهند بود. امثال داوید دخئا، سرخیو راموس و ویلفرد زاها را می‌توان به رایگان گرفت.

زاهای ۳۰ ساله پس از رد پیشنهاد ۲۰۰ هزار پوندی در هفته از کریستال پالاس، مورد توجه قرار گرفته است. این وینگر می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و می‌تواند به لاتزیو یا پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد. او مطمئناً گزینه کم ندارد، همچنین راموس که اوایل این ماه توسط پاری‌سن‌ژرمن آزاد شد. این بازیکن اسپانیایی مصمم به ماندن در اروپا است و می‌تواند به جایی که همه چیز از آنجا شروع شد، یعنی سویا بازگردد.

آنخل دی‌ماریا، هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، در موقعیتی مشابه قرار دارد و می‌تواند پس از ترک یوونتوس به بنفیکا بازگردد. در حالی که هکتور بلرین به شدت با بازگشت به باشگاه دوران کودکی خود رئال بتیس پیوند خورده، جایی که فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ را به صورت قرضی در آن گذراند.

دخئا نیز در جستجوی باشگاه جدیدی است، به این دلیل که منچستریونایتد پیشنهاد قرارداد جدید خود را پس گرفت. الکس اکسلید چمبرلین و روبرتو فیرمینو قصد دارند آنفیلد را ترک کنند و دومی به بارسلونا پیوند خورده است. و اعتقاد بر این بود که برایتون، استون‌ویلا و نیوکاسل در اوایل سال جاری به آکسلید چمبرلین علاقه‌مند بودند.

دیلی بلیند، مدافع سابق یونایتد، نیز پس از پایان قرارداد کوتاه‌مدتش با بایرن‌مونیخ، در جستجوی یک باشگاه جدید است. یکی دیگر از مدافعان برجسته استفان دی‌وریج است که با وجود اینکه پیشنهاد قرارداد جدیدی از سوی اینتر دارد اما آن را امضا نکرده و آینده نامشخصی در پیش دارد.

الیاس صخیری، هافبک کلن، یکی دیگر از بازیکنانی است که گزینه‌هایش را بررسی می‌کند، در حالیکه میلان او را در نظر دارد تا جایگزین ساندرو تونالی شود. فرانکفورت همچنین صخیری را به عنوان جایگزین احتمالی دایچی کامادا که قراردادش تمام شده، مد نظر قرار داده است.

تیمی جذاب از بازیکنان آزادی که می‌توان آن را مجانی جذب کرد/ از سنگربن شیاطین‌سرخ تا ستاره‌های یوونتوس و پی‌اس‌جی

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی