بازگشت ضارب پادوانی به استقلال؛ خاطره تلخی که دوباره زنده شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمین سهرابیان بازیکن جدیدی که استقلال، امروز به خدمت گرفت خاطره‌ای ویژه‌ را برای هواداران این تیم زنده کرد.

استقلال با آرمین سهرابیان قرارداد ۲ ساله منعقد کرد تا این مدافع اسبق آبی پوشان را بار دیگر به جمع نفرات خود بازگرداند. بازیکنی که به احتمال فراوان یکی از فضاهای خالی شده به واسطه جدایی عارف غلامی و رافائل سیلوا را پر می‌کند.

سهرابیان در یکی از تلخ‌ترین اتفاقات مربوط به باشگاه استقلال طی چند سال اخیر حضوری ناخواسته داشته است. این بازیکن روز پنجم اسفند ماه سال ۹۶ در جریان بازی فولاد با استقلال در اهواز که ۵ روز قبل از بازی با پرسپولیس برگزار شد، در جریان یک صحنه به صورت کاملاً غیر عمدی و تصادفی با پادوانی برخورد کرد و مدافع برزیلی استقلال به واسطه همان اتفاق از فوتبال و زندگی عادی محروم شد.

البته سهرابیان در آن ماجرا هیچ نقشی نداشت؛ حتی خود پادوانی هم در یکی از مصاحبه‌هایش اشاره کرد آرمین نقشی در این مسئله نداشت و اصلاً نباید او را مقصر قلمداد کرد.

بازگشت ضارب پادوانی به استقلال؛ خاطره تلخی که دوباره زنده شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    اومد سیلوا رو هم ناقص کنه!
  • Sorej IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    به خدا باید خجالت بکشید شمابخاطراینجور خبرگذاشتن که به یه برخوردغیرعمد اینجوری حرف درمیارین ازخدابترسید بااینجور اسم گذاشتن رواین بنده خدا که هیچ گونه نییتی نداشته
  • جواد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    چرا خاطرات خوب رود یاد نمی کنید فقط خاطرات بد رو مرور میکنین که روحیه هارو خراب کنید متاسفم
  • ابی دلان IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    بدتر از همه اینها ...برخورد غیر انسانی مسیولین باشگاه با این جوان رعنا است که هیچ کمکی که به نشده است به هیچ .شنیدم که حتی از دادن حقوق و عقد قراردادش هم کوتاهی کرده اند .که این ماجرا در نوعدوستی و مهماندوستی و انسانیت خاصه ایرانیان خدشه وارد کرده است .چرا که اگر این اتفاق در لیگ های دیگر کشورها اتفاق میافتاد کل هزینه ها و مخارج زندگی این ورزش کار را تامین میکردند .اما متاسفانه ما چه گلی به سر او و خانواده اش زدیم ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی