نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اطمینان خاطر ستاره استقلال به مدیران؛ با تیم خارجی تمام نکرده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عدم پاسخ باشگاه سانتاکلارا به باشگاه استقلال پیرامون فروش محمد محبی این ذهنیت را برای مدیران آبی به وجود آورده است که این بازیکن ایرانی با یک تیم خارجی تمام کرده است.

مدت‌هاست دو باشگاه خارجی به دنبال جذب محمد محبی هستند. روستوف روسیه و العین امارات که نه مثل استقلال با بحران مالی و نه بحران مدیریتی مواجه هستند و به راحتی می‌توانند خرید کنند. استقلال هم هم چنان مایل است محمد محبی را به ترکیب اضافه کند و در این باره مذاکراتی هم با باشگاه سانتا داشته اما پرتغالی‌ها پاسخی به باشگاه استقلال نمی‌دهند.

عدم پاسخ پرتغالی‌ها به باشگاه استقلال این ذهنیت را برای مدیران تیم آبی به وجود آورده است که این بازیکن با یک تیم خارجی تمام کرده است. تیم العین امارات به این خاطر که بعید است محمد محبی برای ادامه ی فوتبال راهی روسیه شود.

محمد محبی در این باره در تماسی که با مدیران باشگاه استقلال داشته، اعلام کرده با هیچ تیم خارجی قرارداد امضاء نکرده است و علاقمند است به حضورش در تیم آبی ادامه داد اما اگر باشگاه استقلال دستمزد معوقه ی او را پرداخت نکند و هم چنین با باشگاه سانتا به توافق نرسد، چاره‌ای ندارد که راهی یک تیم جدید شود.

بحران مدیریتی در باشگاه استقلال ممکن است پروسه بخدمت گیری محمد محبی را با چالش مواجه کند.

در همین رابطه: ادعای تازه درباره ستاره استقلال؛ این بازیکن به روستوف پیوست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اله IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    همچین میگید مدیران!! کدوم مدیر؟! کسی نیست که
  • استقلال قهرمان IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    داداش، حجت کریمی مقصر بود ولی همه تقصیرها هم به گردن اون نیست، خواست ی کارهایی بکنه که نتونست دیگه بنده خدا. آقا جواد هم باید با بازیکنا صحبت بکنه دیگه. انقد مغروره جلو نمیره. میگن تو جلسات جذب بیرانوند اصلا شرکتم نکرده!
  • روح IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    هدف نابودی استقلال است تمام اول آجورلو را اختلاسکر اعلام کردند.با دستورات بالا همراه اول با ندادن پول استقلال باعث دیرکرد پرداخت پول آسترا وحذف استقلال شدن.ابروی حاج فتل را در برنامه ی زنده بردن و برند استقلال را نابود کردند .ساپی را دربی بی‌دلیل اخراج کردن وسه روزبعداز آن بصورت کاملا ناشیانه ۴ ماه محروم کردند کاری کردند که دیگه نیاید .
    • قرمزته IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      ساپینتو رو چون میدونستند میره 4 ماه محروم کردند. وگرنه سرمربیه تیم سوگلیه وزارتو اگه میخواستند محرومیت 4 ماهه براش بزنند قبلا که چندبار دیگه آشوب بپا کرده بودو حیوون وجنگلی خطابمون کرده بود محرومش میکردند. فقط بلدید اعتراض کنید شما استقلالیا
    • اسلم بلوچ IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      بخدا قسم من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دار هم همیشه استقلال مدعی قهرمانی باشه چون شایستگی ش را دارد یکم انسان باشیم طرفدار استقلال چه گناهی کرده که استقلال به این روز بیفته اونها هم برادر ما هستن هواداران دو تیم یکم ادبیات خود را اصلاح کنید به هم دیگه نپرید استقلال را همین مدیران نالایق به این روز انداختن نه کس دیگه توپ ناکامی استقلال را به زمین دیگران نیندازید و هواداری که از هیچی خبر نداره مقابل وفادار تیم دیگر قرار ندهید که آن روز قیامت باید جواب پس بدید و همیشه دلیل ناکامی خود را دستهای پشت پرده قلمداد نکنید مرد مردان بیاید و شفاف سازی کنید مقصر اول آجورلو بود که قراردادهای سنگین بست و بدهی های خارجی را پرداخت نکرد تا تیم از اسیا کنار گذاشته بشه و پول بیت المال را جوری حیف میل کرد که اصلا نمیشه فهمید که چی شد به فتح الله زاده بود که آخرین ضربه را بر پیکر بی رمق باشگاه زد فرار کرد حجت کریمی انسان شریفی بود آمد تا حدودی گنده کاری اینها رو جم کرد که خودش به صراحت گفت مدیران قبلی چوب لای چرخ من و باشگاه میزارن و استعفا داد رفت بنده خدا حالا ختیر آمد از این حمایت کنید بزارید در آرامش
  • استقلال سرورته IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    محبی دیگه چجوری بگه بنده خدا میخام بمونم تو استقلال. نکونام باید خودشو تکون بده تا مدیرعامل پیداشه. بعد که گذاشت رفتو لژیونر شد میندازیم گردن اینو اون
  • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    آجرلو را بذارید لطفا . هوادارن استقلال آجرلو را میخوان
    • امید IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      آره آجرلو خوبه چون با قرادادهای نجومی که سال قبل بسته و پول امثال را سال قبل گرفته بود این دزد خوبی هست واسه کیسه بدبخت آجرلو تیمت را به نابودی کشانده
  • تاجی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    میشه بگی مدیر منظورت کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی