نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
۷ |
۰
میزان طلب باشگاه پرسپولیس از AFC مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید این باشگاه بیش از سه میلیون دلار از AFC طلب دارد.

یکی از موضوعات بسیار مهم در گرفتن مجوز آسیایی، نداشتن بدهی و پرونده خارجی است. پرسپولیس که یک بار طعم حذف از آسیا را به دلیل صادر نشدن مجوز حرفه‌ای چشیده بود این بار موفق شد مجوز آسیایی را دریافت کند.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد نحوه پرداخت این بدهی‌ها و طلب‌شان بابت پاداش‌های آسیایی گفت: بابت پرداخت بدهی‌های ارزی، وام دلاری به هر دو باشگاه تعلق گرفت. ما ۳ میلیون و خورده‌ای دلار از AFC طلب داریم. آقای تاج قول دادن برای حل شدن مشکلات و نه فقط برای پرسپولیس برای تمام باشگاه‌هایی که مطالبه ارزی دارند، تلاش کردند و ان‌شاءالله به نتیجه برسند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سختی‌های گرفتن مجوز آسیایی گفت: مجوز بازی آسیایی، حاصل یک تلاش شبانه‌روزی بیشتر از دو سه ماهه بود. نزدیک دو هزار صفحه بارگذاری شد. البته معاونت‌های باشگاه، آقای درویش، معاونت ورزش و مخصوصا بین‌الملل ما و اداره پشتیبانی بسیار تلاش کردند و واقعا همه چیز مرتب و مستند بارگذاری شد تا ما توانستیم مجوز را بگیریم. یک بخش مهم هم بدهی‌های ما بود که می‌توانست در بحث مجوز حرفه‌ای مشکل‌ساز بشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    باشگاه پیروزی باید بعد از دریافت 3 میلیون دلار، ابتدا بدهی های خودش را به نهادیهای حکومتی پرداخت کند. چون قبلا که پول باشگاه پیروزی بلوکه شده بود مدام می گفتند ما باید این پرداخت را داشته باشیم و آريالای تاج لطفا از پولی که در AFC داریم پرداخت کن ولی چون تحریم بودیم نمی گذاشتند و بنابراین پول بدهی بازیکنان و مربیان که چیزی بیشتر از 500 میلیارد تومان بوده از چند سال قبل به همین بهانه از نهادهای بالاتر گرفته شده و پرداخت شده. 3 میلیون دلار هم 150 میلیارد می شود و اگر این پول آزاد شود دولت دکتر رئیسی موظف است بابت بدهی های قبلی از پیروزی بگیرد. من دقیقا ریز قراردادها را دارم و حتی قراردادهای استقلال که باشگاه پیروزی 500 میلیارد فراتر از باشگاه استقلال خرج کرده و از جیب دولت بوده. پس دولت محترم بعد از آزاد شدن این پول باید آن را به حساب نهادهایی که از آن ها پول گرفته شده واریز شود نه باشگاه پیروزی.
    • دوچرخه چی سوخته ی پمادلازم IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      شما بهتره اگه حساب وکتاب دقیق داری که حرف مفت زدی حساب ۷۰۰میلیاردبرداشت سهام هواداران کیسه،وام وضمانت باشگاه وحدود۷۰۰میلیارد تعهدوبدهی گذاشتن مدیریت فاجعه راداشته باشی که تازه صدقه سرامتیازمعیشتی وپنالتیهای جیره بندی هفتگی وسنگ اندازی درمسیر مدعیان ،قهرمانش کردند همانطورکه قربانزاده گفت ومسئولان تیمتون گفتندمدیریت منابع واستفاده بهینه ازظرفیتهاوموجودی لیاقت میخواد که باندمخرب آجرلو نداشتندو آواره ش برای کریمی واحتمالا خطیرمونده
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    اصلا یکی از علت های بدست آوردن آن 3 میلیون دلار تضعیف شدید استقلال در سال 2018 و 2020 بود که استقلال نتوانست در آسیا موفق شود و در همان زمان به جای پرداخت بدهی ها، از نهادیهای بالاتر تمامی بدهی های خارجی پیروزی صاف شد و حتی 7 بازیکن جدید هم برای لیگ قهرمانان آسیا خریدند و تاکید هم شد که این هزینه ها از پولی که بعدا AFC آزاد می کند برداشت می شود و فعلا به عنوان بدهی به پیروزی داده می شود. اگه اون هزینه ها صورت نمی گرفت پیروزی اصلا نمی تونست این پول ها را بدست بیاورد و از رقابت های آسیایی کنار گذاشته می شد. پس آن 3 میلیون دلار متعلق به پیروزی نیست و طلب دولت است که دکتر رئیسی و حسین قربان زاده و قوه قضاییه مکلف هستند به این پرونده ورود کنند تا بیت المال به سرجای حودش برگردد. 3 میلیون دلار دگر متعلق به بیت امال است و قبلا توسط دولت آن 3 میلیون دلار پرداخت شد. می خوان هم از توبره میخوره هم از آخور
    • ساسان IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      بزرگوار یادتون هست که وقتی قرار شده این دو تیم خصوصی ساز و واگذار بشن برای پرسپولیس ۳ نفر خواهان پیدا شد که هر سه شرایط لازم رو داشتند و برای استقلال ۱ مورد که همون یک مورد هم شرایط لازم ( تمکن مالی و ... ) رو نداشت! بعد سر همین مورد کلا بحث واگذاری رو کنسل کردند! مشخص نیست کدوم تیم آویزون بیت المال هستش !؟ بابا شما خودتون رو به پای پرسپولیس قلاب کردین وگرنه الان ما خصوصی شده بودیم و حداقل در حد تیم های عربستان می تونستیم یارگیری کنیم. نه اینکه آه و ناله ی شما رو بشنویم و دست مون هم بسته باشه.
  • عیسی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    کیسه هم بیس هزاردلاربابت 6گل ازالعین ازای اف سی طلب داره بجاش هزارمیلیاردازدولت گرفت و730میلیاردازبورس ودویست میلیاردازبانک شهر.وای این همه پول سهمیه هم نتونستن بگیرن هرچندهنوزحرفه ای نشدنه که بتونن مجوزبگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی