نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حذف یک تیم از لیگ برتر!/ جنجال بزرگ در فوتبال ایران؛ جلسه مهم در فدراسیون برگزار شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایران امروز میزبان یک جلسه مهم برای تعیین تیم شانزدهم لیگ بیست و دوم بود.

از حوالی ساعت ۱۶ بهنام ابوالقاسم‌پور معاون اجرایی باشگاه سایپا و حسین‌پور مدیرعامل این باشگاه خود را به فدراسیون فوتبال رساندند تا پس از ملحق‌شدن شهاب زندی، نماینده باشگاه شمس آذر، جلسه شکایت سایپا از باشگاه قزوینی برگزار شود.

این جلسه پس از شکایت سایپا از شمس‌آذر به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط این تیم برگزار شد و در حالی که خبرنگاران در خیابان کناری مشغول پوشش تحولات باشگاه پرسپولیس و تمدید قرارداد میلاد سرلک بودند، طرفین چند ساعتی لایحه و دفاعیات خود را ارائه کردند.

باشگاه سایپا معتقد است به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط شمس آذر، امتیازات این تیم باید باطل شود تا تیم سوم فصل گذشته لیگ آزادگان یک رتبه بالا بیاید و به لیگ برتر صعود کند که در این صورت نارنجی‌پوشان جایگزین شمس آذر در لیگ بیست و سوم خواهند شد.

نکته مهم اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده رای این پرونده اعلام خواهد شد اما حتی ممکن است سریعتر از این زمان اعلامی، رای در خروجی وبسایت فدراسیون قرار بگیرد.

زندی، نماینده شمس‌آذر، پس از ترک جلسه کاملا برآشفته و عصبانی به نظر می‌رسید و از اطرافیان بازیکن تحت شکایت، گلایه داشت و معتقد بود که این مسئله از سوی آنها به بیرون درز پیدا کرده است.

در نهایت باید دید این پرونده جنجالی چه سرانجامی خواهد داشت و آیا سایپا می‌تواند حکم پرونده را به سود خود کند و به لیگ برتر بیاید یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اگه قول بدن ۶ امتیازبه لنگ بدن و۱۰تا۱۲گل بخورن باورکنید مثل آب روی آتیش مشکلشون حله وگرنه این تیم کلا برای همیشه محومیشه مثل زمانی که استقلال خوزستان قهرمان شد وقراربودیحیی درصدی نزاره این اتفاق بیوفته یادش به خیر چه سالی بود اون سال هم جام پاک به استقلال رسید وخبری از وزیر داور واسنپ نبود
    • کیسه حقیر IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      سنت قد نمیده اون سال موقعی که برانکو آمد بدترین دروازه بان را داشت و تا هفته چهارم که تمام شد اون موقع پرسپولیس شد پرسپولیس برانکو و در پایان به خاطر یک گل نایب قهرمان شد ،توی این هفت ساله بهترین بازیها را همون سال پرسپولیس کبیر کرد که ۴تا بهتون زد
    • محسن مدیر IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      دمت گرم کاملآ درسته تا فدراسیون لنگی باشه ی جام باید بدند به پیروزی ی جام هم باقی تیم ها
  • حیف IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    حیف شمس آذر که انگار مسئنولینش هم پذیرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی