نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۲
راز جدایی ستاره استقلال مشخص شد؛ پای آقای رئیس در میان بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد نقش اول رفتن محبی به روسیه را سرمربی تیم ملی این کشور برعهده داشته است.

یکی از بهترین‌های استقلال در فصل قبل محمد محبی بود. ستاره بوشهری که به صورت قرضی از سانتاکلارا راهی این تیم شد، فصلی درخشان را پشت سر گذاشت و هواداران استقلال خیلی دوست داشتند برای فصل آینده هم این بازیکن را در تیمشان داشته باشند. اتفاقی که رخ نداد و مشکلات مدیریتی باعث شد تا محبی راهی فوتبال روسیه و باشگاه روستوف شود. سانتاکلارا که به دسته پایین تر سقوط کرده بود به پول فروش محبی نیاز داشت و قصد داشت ستاره ایرانی خود را با رقمی خوب بفروشد.

نقش اول انتقال محبی به فوتبال روسیه و باشگاه روستوف را والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه برعهده داشت. این مربی همزمان در باشگاه روستوف و تیم ملی روسیه فعالیت می‌کند و در بازی دوستانه مقابل ایران در فروردین ماه امسال محبی را پسندید.

محبی که بعد از مدت‌ها توسط قلعه نویی به تیم ملی دعوت شده بود، در بازی دوستانه مقابل روسیه درخشید و همین موضوع باعث شد تا مورد توجه کارپین قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    بزرگترین عامل نابودی استقلال قربانزاده ی ح زاده هست ازوقتی پاش باز شد بعدازآجرلو تواستقلال فقط داره میزنه تیمرو وتضعیف میکنه تومملکت بی صاحب هم که یکی نیست به این لنگی بگه گند زدی به بورس گورت روگم کن قربانزاده بااین کارها دزدیهای خودشرو ازخصوصی خواری داره پوشش میده وروزی گندش درمیاد البته بااین مسئولین گندشهم دربیاد یک پست بهتر بهش میدن چون لنگیه وحکومت هم که فدایی لنگیهاست درودبرتاج آریایی فخر فوتبال ایران درآسیادرودبربنیانگذارتاج کبیر وزنده باد باشگاه بزرگ تاج ایران واقعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی