خبرورزشی‌گردی| مجتبی جباری: حاضرم بمیرم ولی نشان شوالیه را با پول نخرم/ دوست ندارم در مورد استقلال صحبت کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق استقلال در سال ۱۳۹۲ به خبرورزشی گفته بود دوست دارد آرامش داشته باشد و بهتر است بعضی ها هم به او کاری نداشته باشند.

چند سال قبل تیر ماه سال ۱۳۹۲ مجتبی جباری بعد از ۸ سال حضور در استقلال در نهایت از این تیم جدا و راهی تیم سپاهان شد. جباری در آن مقطع جنگ لفظی جالبی با فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال داشت و سوژه آن روزها بودند.

جباری در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی اظهار داشت: دوست ندارم زیاد در مورد استقلال و حرف‌هایی که آقایان می‌زنند صحبت کنم دوست دارم آرامش داشته باشم و بهتر است آقایان هم به من کاری نداشته باشند.

وی درباره حرف های فتح الله زاده که گفته بود به زودی زیدان واقعی را به استقلال می‌آورم، گفت: بهتر است مدیرعامل استقلال به جای آوردن زیدان واقعی یک نشان شوالیه واقعی بیاورد. من حاضرم بمیرم اما نشان شوالیه را با پول نخرم. بالاخره همه مردم می‌دانند که این نشان چگونه به دست آمد.

جباری خاطرنشان کرد: برای یک عده دروغ گفتن تبدیل به عادت شده است. چرا این آقایان در مورد آن جلسات و اتفاقاتی که افتاد تا باعث عصبانیت من شد، صحبت نمی‌کنند؟ من درگیری در آن روز و تکذیب نمی‌کنم ولی بهتر بود آقایان می‌گفتن چه حرف‌هایی به من زده شد که من واکنش نشان دادم و چه حرف‌های زشتی به میان آمد که عصبانی شدم. من یک حرف دیگر هم دارم. بروید تحقیق کنید و ببینید آقای امیری چگونه معاون باشگاه استقلال شده است؟

مصاحبه مجتبی جباری در تاریخ ۱۸ تیر سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| مجتبی جباری: حاضرم بمیرم ولی نشان شوالیه را با پول نخرم/ دوست ندارم در مورد استقلال صحبت کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قدرت IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    البته حاج فتل دست بخریدش حرف نداره از نشان شوالیه که اون زمان ۱۴۰۰ یورو خرید تا دو تا دکترا در رشته رسانه و اقتصاد اونم بدون داشتن لیسانس و فوق لیسانس!😉
  • ع ق ق QA ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    حرفش درسته آن انسان واقعا خجالت نمی کشید و استقلالی ها او را بزرگ کرده بودند وگرنه مدیریت نمی دانست و معلوم نبود چه کسی حامی اوست
  • کامران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    با اخلاق ترین و از نظر فنی یکی از بهترین های فوتبال ایران بود. امثال جنابعالی همیشه در فوتبال و خاطره ها باقی خواهی ماند . رفتنی ها کسانی دیگر هستند که باهزار تزویر و حقه بازی و حیف ومیل کردن پول یامفت و خریدن نشان و عشق مصاحبه دستشون رو شد. ده سال قبل شما دست ایشون رو برای طرفداران و مردم رو کردید ولی اون زمان مطبوعات و حمایت و پول و... بنفع ایشون بود ولی از اونجایی که ماه پشت ابر نمیمونه ده سال بعد تو یه برنامه زنده تلویزیونی دستشون رو شد انقدر دروغ گفتن که صدای چشمی و مجیدی هم از اون طرف آب دراومد. کار بجایی رسید که مجری چندین دفعه بهش گفت چرا نمیری ؟ برو . عزت دست خداس با خرید عنوان و ..‌ چیزی درست نمیشه
  • عشقپولیس IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    متاسفانه با پول همه کار کرد آقا فتل حتی به خودی ها هم رحم نکرد.البته یواش یواش داره کاراش رومیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی