نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرونده آقا کریم در پرسپولیس بسته شد/ مدافع عنوان قهرمانی دوتا باقری نمی‌خواهد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حضور کریم باقری در هتل اوین برای یک قرار تجاری و شخصی باعث بروز شایعاتی در خصوص احتمال همکاری مجدد او با پرسپولیس شد.

اسطوره شماره ۶ پرسپولیس در سال های اخیر همواره یکی از اعضای کادرفنی این تیم بوده است. فرقی هم نمی‌کرد سرمربی تیم ملی علی دایی یا یحیی گل محمدی باشد یا اینکه گابریل کالدرون؟ کریم باقری در دوران سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ نیز یکی از مربیان و ارکان اصلی این تیم در قهرمانی‌های متوالی مرد کروات بود اما...

پس از پایان لیگ بیست و دوم به دلایلی نامشخص رضا درویش اعلام کرد جدایی کریم باقری از پرسپولیس قطعی است و قرارداد این چهره دوست داشتنی تمدید نخواهد شد.

کریم باقری خودش نیز در خصوص حضورش در هتل اوین اعلام کرد که اصلا نمی‌دانسته اردوی پرسپولیس در این هتل برگزار می‌شود و برای کار شخصی به این محل رفته است. جالب آن که آقا کریم هیچ یک از مربیان یا بازیکنان پرسپولیس را نیز در هتل اوین ندیده است. بنابراین شایعات بازگشت او به پرسپولیس اصلا و ابدا صحت ندارد.

در همین ارتباط با یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که به خبرورزشی گفت: همان طور که خود کریم باقری هم اعلام کرد او برای یک کار شخصی به هتل اوین رفته بود و این موضوع ارتباطی به پرسپولیس نداشت. در حال حاضر سیدجلال حسینی در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس همان کار کریم باقری را در این تیم انجام می‌دهد و این تیم دو تا کریم باقری نمی‌خواهد!

به تازگی کلاس‌های مربیگری B آسیا در تهران به پایان رسید. در این دوره از کلاس‌های مربیگری بازیکنان پیشین فوتبال نظیر سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و … حضور داشتند. مدرس این دوره احمد سنجری از مربیان قدیمی فوتبال ایران بود. در مراسم اختتامیه این کلاس، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نیز حضور داشت.

بعد از کناره گیری سیدجلال حسینی از فوتبال، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد او در لیگ بیست و دوم به عنوان عضو کادر فنی همراه سرخ‌ها خواهد بود و در این زمینه مذاکراتی انجام و توافقاتی حاصل شد. نکته جالب این بود که حسینی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس با چالش‌هایی روبه‌رو شد.

از آنجایی که سیدجلال حسینی بازیکن ملی بوده و سال‌ها در لیگ برتر سابقه بازی دارد، بر اساس قوانین به او مدرک مربیگری درجه D داده شد اما برای مدارک با درجات بالاتر، سیدجلال باید در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کرد. حسینی در مرحله اول باید در کلاس مربیگری درجه C آسیا شرکت می‌کرد و این اتفاق هم افتاد اما برای نشستن او روی نیمکت پرسپولیس کافی نبود! بر اساس قوانین لیگ برتر فوتبال ایران، سرمربی تیم لیگ برتری حتما باید دارای مدرک مربیگری درجه A آسیا باشد و دستیارانش هم حداقل باید دارای مدرک مربیگری درجه B باشند. به عبارت دیگر، تنها افرادی می‌توانند به عنوان مربی، کارت حضور روی نیمکت تیم لیگ برتری را دریافت کنند که یا مدرک درجه A  یا حداقل مدرک درجه B مربیگری داشته باشند. این یعنی حسینی باید دارای یکی ازاین مدارک باشد تا بتواند به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و حالا آن را دریافت کرده است.

بر همین اساس سید جلال حسینی که نقش پررنگ تری در تمرینات پیش فصل پرسپولیس داشته، می تواند در فصل جدید به جای کریم باقری روی نیمکت این تیم بنشیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    صدتا سید جلال هم جای باقری را پر نمیکنن باقری حتی بدون سمت هم تو پرسپولیس باشه و کنار زمین وایسه خودش غنیمته و هوادار هم از حضور باقری لذت میبرن هیچ کس باقری نمیشه سید جلال در حد این حرفا نیست که با کریم مقایسه بشه
  • آقا کریم رو عشقه IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    سید جلال رو مگه میشه با آقا کریم مقایسه کرد اصلا؟ از اون روزی میترسم که امسال بفهمیم نه برانکو نه زلاتکو نه کالدرون نه مطهری و نه آقا یحیی... شاید ستون اصلی موفقیت یک دهه اخیر پرسپولیس آقا کریم و شخصیت خاصش بود. من جای سید جلال بودم به احترام کریم رد میدادم. متاسفانه احترام به کسوت ها فراموش شده و همه فقط میخوان باشن
  • وحید زاهدی فرد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    حسینی کوچکتر از انست که با باقری مفایسه گردد از این فصل سقوط پرسپولیس را شاهد باشید
  • مهدی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    قدر زر زر گر بداند قدر گوهر گوهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی