نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
مخالفت قاطع فوتبالی‌ها با این مدل اعتراضی/ بی‌فایده است...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخاطبان خبرورزشی نظر خود را در خصوص رویه بیانیه نوشتن باشگاه‌های لیگ برتری بیان کردند.

به اعتقاد اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال، مسئله اعتراض به داوری در فصل گذشته به بیشترین حد خود نسبت به سال‌های پیشین رسیده بود. موضوعی که تنها به رفتارهای کادر فنی و بازیکنان در زمین ختم نشد و در بسیاری از مواقع کار به بیانیه‌های تند و تیز شبانه علیه تیم داوری و فدراسیون کشید.

به همین بهانه خبرورزشی از مخاطبان خود خواست تا نظر خود را در خصوص این رفتار تیم‌های لیگ برتری بیان کنند.

پس از برگزاری یک نظرسنجی و ثبت بیش از ۴۴هزار رای، در نهایت ۷۴ درصد شرکت‌کنندگان به بی‌فایده بودن بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه مشکلات داوری رأی دادند.

جالب توجه این‌که هرچند انتشار بیانیه‌های تند و طعنه‌آمیز روش قابل قبولی شناخته نمی‌شود، با این‌حال حجم مشکلات داوری و نارضایتی‌ها نسبت به این مسئله به حدی بوده که بیش از یک‌چهارم شرکت‌کنندگان نظرسنجی خبرورزشی معتقدند نوشتنِ بیانیه از سوی باشگاه‌ها چندان بی‌اثر هم نیست و به‌قول معروف از هیچی بهتر است!

مخالفت قاطع فوتبالی‌ها با این مدل اعتراضی/ بی‌فایده است...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    باید برخورد قاطع بشه.. داور به درست یا غلط خطا میگیره یا کارت نشون میده.. یا خطا نمیگیره.. 11بازیکن..کادر فتی.. مربی سرش میریزند.. و دادوبیداد راه میندازند.. باید چنان برخورد بشه که جرات نکنند سمت داور برن... بعضی تیمها مثل استقلال قبل از اینکه بازی برگزار بشه.. شروع به هوچیگری میکنند.. و بیانیه میدن.. تا داور تحت فشارقراربگیره.. و. جالب اینه که آخر فصل طبق آمار رسمی بیشترین نفع رو از اشتباهات داوری بردند.. باز اعتراض میکنند.. ریشه اعتراض و بیانیه نویسی باید کنده بشه.. کمیته داوران باید نظارت کنه.. نه تیمها... بعضی تیمها چه ببرند چه ببازند فقط اعتراض میکنند.. و با اعصاب و روان مردم بازی میکنند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی