نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیشنهاد عجیب فدراسیون والیبال به مربی قهرمان جهان/ آنتیگا: دستیار نمی‌شوم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاسخ استفان آنتیگا برای حضور در تیم ملی والیبال ایران مشخص شده است.

ساعاتی پیش از گزینه اصلی فدراسیون والیبال برای مربیگری تیم ملی رونمایی شد. استفان آنتیگا که در حال حاضر تیمی را ندارد، پس از مذاکرات فدراسیون با فدراسیون به آن‌ها پاسخ منفی داده است.

این مربی فرانسوی به پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران پاسخ منفی داده و اعلام کرده که علاقه‌ای به حضور در کادر فنی تیم ملی به عنوان دستیار ندارد. فدراسیون از طریق واتساپ درخواست همکاری خود را برای آنتیگا ارسال کرده و او هم سریع پاسخ منفی داده است.

استفان آنتیگا که سابقه قهرمانی با تیم ملی والیبال لهستان در قهرمانی جهان را در کارنامه دارد ترجیح داده فعلا به استراحت بپردازد و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی نشود. البته گزینه‌های دیگر هم احتمال دارد با شرایط فدراسیون مبنی بر دستیاری بهروز عطایی کنار نیایند و قید حضور در تیم ملی والیبال را بزنند. فرصت زیادی به آغاز جام ملتهای آسیا باقی نمانده و حالا یکی از گزینه های خوب فدراسیون برای حضور در تیم ملی کنسل شده است و این اتفاق می‌تواند والیبال ایران و فدراسیون را به چالش بکشاند.

استفان آنتیگا سرمربی مشهور فرانسوی در زمان بازی و سرمربیگری بارها مقابل ایران در بخش ملی و باشگاهی قرار گرفته که اکثرا با برد او همراه شده است. این در حالی است که تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز در سالن فدراسیون آغاز خواهد شد و باید دید که آیا تا زمان باقیمانده به مسابقات قهرمانی آسیا یک دستیار خوب به کادر فنی تیم بهروز عطایی اضافه خواهد شد یا خیر.

حالا وضعیت کادرفنی تیم ملی نیز با بحران روبرو شده چرا که پیش از این محمود افشاردوست هم اعلام کرد که به کار خود در کادر فنی بهروز عطایی ادامه نخواهد داد و باید دید که سرانجامی در انتظار والیبال ایران خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شهروند IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    چرا فدراسیون نشین ها تصور می کنند مربی بزرگی مثل انتیگا دستیار بهروز عطایی خواهد شد؟
  • تاجی اصیل IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    یعنی حتی یک نفر شک داره توی این قضیه که هیچکدوم از مربیان حال حاضر تراز اول قبول نمیکنن دستیار عطایی بشن؟؟؟ جالبه کل مردم ایران اینو میدونن ولی رئیس محترم فدراسیون اینو متوجه نمیشه!!! اصلا فلسفه حضور آقای عطایی که حتی یک قهرمانی با تیمهای لیگ برتری والیبال نداره بعنوان سرمربی چیه و چه نیرویی پشت ایشون هست که باید بعنوان سرمربی به افتضتحات تاریخ والیبال ایران باید ادامه بده؟؟؟ اگر امکانش هست آقای داور زنی پاسخ همین یک سوال رو بدن که آقای عطایی با چه رزومه ای باید سرمربی تیم ملی والیبال ایران بمونن؟؟ و اینکه چرا باید مربی که قهرمان جهان شده باید قبول کنه دستیار عطایی بشه؟؟ حداقل اگر نیرویی هم هست که ایشون باشن یه مربی تراز اول در سطح جهان بیارین و عطایی رو دستیارش بزارین!!! خواهشا یکم از کشوهایی مثل ژاپن درس مدیریت یاد بگیرین
  • شهروز EE ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    همه این کارها برای اینه که اگه تیم ملی نتیجه گرفت ، بگن با مربی ایرانی این کار رو کردیم .
  • سینا IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خدایی اوناییکه برای والیبال تصمیم میگیرند چند سالشونه؟ چقدر سواد دارند؟ ضریب هوشی شون چقدره؟ چطور توقع دارید مربی طراز اول که سابقه قهرمانی جهان رو داره بیاد بشه دستیار عطایی... چرا توی این مملکت هیچی و هیچکس سرجاش نیست..
  • احمد IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    یه مربی تراز اول دنیا بیاد دستیار مربی ا ی بشه که یه تیم رو از اوج به زیر کشیده؟ ازادی یعنی همین یعنی هر کسی هر چی که دلش خواست انجام بده، اصلأ خود داورزنی با افتضاحی که برای تهیه ویزای آمریکا برای بعضی ب بار اورد را باید اخراج میکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی