نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چالش جدید ستاره پرسپولیس/ خطر از دست دادن تیم ملی به خاطر نیمکت‌نشینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال فراوان مدافع گرجستانی پرسپولیس فصل را با نیمکت‌نشینی شروع خواهد کرد که این مسئله برای او نگران‌کننده است.

با وجود داشتن مرتضی پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی و همچنین تمدید قرارداد با گئورگی گولسیانی، یکی از خریدهای پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی بود. پرسپولیس فصل قبل بهترین خط دفاع لیگ را داشت و کمترین گل را دریافت کرد. با این حال نظر یحیی گل‌محمدی این بود که تیمش در قلب خط دفاعی نیاز به تقویت دارد. حالا پرسپولیس ۴ مدافع میانی خوب در اختیار دارد و انتخاب دو بازیکن از بین این نفرات یکی از سخت ترین چالش‌های سرمربی قرمزها در فصل پیش رو خواهد بود.

بازگشت کنعانی‌زادگان و عملکرد بسیار خوی او در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل از یک طرف و همچنین حضور پورعلی‌گنجی به عنوان مدافع مورد علاقه یحیی گل‌محمدی از طرف دیگر باعث شد تا احتمال نیمکت‌نشینی گولسیانی زیاد شود. مدافع گرچستانی فصل قبل مجموعا ۱۰ گل برای تیمش زد و نقش پررنگی در قهرمانی پرسپولیس داشت. بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار خوب و حضور در اکثر بازی‌ها به عنوان مدافع فیکس، حالا گولسیانی وارد یک چالش بزرگ شده و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با مدافعان فیکس تیم ملی رقابت کند.

رقابتی که احتمالا نتیجه اش نیمکت‌نشینی ملی پوش گرجی خواهد بود و آنطور که مشخص است انتخاب اول یحیی برای قلب دفاع تیمش، استفاده از زوج پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان خواهد بود. روزهای سختی در انتظار گولسیانی است و این مدافع بلند قامت حالا باید با نیمکت‌نشینی در پرسپولیس کنار بیاید. اتفاقی که شاید تحملش برای او که به تازگی هم به تیم ملی کشورش دعوت شده سخت باشد و حتی ممکن است در صورت عدم حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس، حضور در تیم ملی گرجستان را هم از دست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس کبیر ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    درصدیحیی رابده فیکس شو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی