نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال، ارزان‌ترین بازیکن تیمش شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک ایجنت از ارزشی که نیمار برای پاریسی‌ها داشته حرف زده است.

ایجنت معروف برزیلی مدعی شده است که ارزشی که نیمار به پاری‌سن‌ژرمن داده است غیرقابل قیمت‌گذاری است. آندره کوری، ایجنت معروف برزیلی مدعی شد که نیمار برای پاری‌سن‌ژرمن بزرگ است زیرا حضور او به آنها کمک کرد تا نام‌های بزرگ دیگری را به خدمت بگیرند.

به گفته آندره کوری، انتقال نیمار بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای پاری‌سن‌ژرمن بیفتد زیرا پس از انتقال او به این باشگاه در سال ۲۰۱۷، نام‌های بزرگی مانند لیونل مسی، کیلیان امباپه و آنخل دی‌ماریا به پایتخت فرانسه رفتند. کوری در ادامه مدعی شد که انتقال امباپه و نیمار به پاری‌سن‌ژرمن تنها انتقال‌های بالای ۱۰۰ میلیون یورویی خوب فوتبال بوده‌اند.

کوری در صحبت‌هایش گفت: «چیزی‌هایی که نیمار به پاری‌سن‌ژرمن داده قیمتی ندارد. او ارزان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است، زیرا آنچه او در بازاریابی به پاریس داده باورنکردنی است. اگر به هر بخشی از این شهر بروید، مطمئناً پسری با پیراهن پی‌اس‌جی وجود دارد درحالی آنها حتی قبلاً حتی اسم این باشگاه را نمی‌دانستند. بعد از نیمار بازیکنانی مانند مسی، امباپه، دی‌ماریا و امثال آنها آمدند. با حذف نیمار و امباپه، به سختی می‌شود انتقال‌های صد میلیونی یا بیشتر را پیدا کرد که خوب پیش رفته باشند. بیشتر این انتقال‌ها خوب پیش نرفتند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    بازیکن پر حاشیه و بی تعصب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی