نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
۵ |
۵
آخرین خبر از انتقال عزت‌اللهی به تراکتور
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور بازیکنان مدنظر پاکو خمس در خط میانی مانع ادامه مذاکره برای جذب سعید عزت‌اللهی در تراکتور شد.

رقابت‌های فصل حالی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود که همچنان جنگ نقل و انتقالاتی بین تیم‌های مدعی قهرمانی وجود دارد.

سعید عزت‌اللهی هافبک آماده تیم ملی ایران که همچنان با وایله بولد دانمارک قرارداد دارد مذاکراتی را با چند باشگاه ایرانی و اماراتی پشت سر گذاشته تا با جلب رضایت باشگاه فعلی خود بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرد.

هواداران تراکتور که عملکرد مطلوب محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه در نقل و انتقالات را تمجید می کنند خواهان جذب سعید عزت‌اللهی نیز هستند. این در حالی است که خط میانی تراکتوری‌ها بازیکنانی نظیرصفاهادی، خیمنس، آلوس و گوستاوو را به همراه هاشمی نژاد، قنبری و اسلامی در اختیار دارد. ترافیک خط میانی تراکتوری‌ها به گونه‌ای است که پاکو خمس تمام این نفرات را می خواهد و حاضر نشد هیچ یک را زا لیست خارج کند.

از سوی دیگر لیست تراکتور پس از کنار گذاشتن حامد پاکدل جای خالی دیگری را میدا کرده است اما خمس تصمیم دارد مهاجم گلزن برای تمام کنندگی داشته باشد. این در حالی است که امیرحسین حسین زاده، عارف رستمی و امیر ابراهیم زاده توانایی بازی در خط حمله سرخپوشان تبریزی را دارند اما کادر فنی تراکتور به شدت دنبال گلزن است.

درخواست خمس برای جذب مهاجم باعث شده تا مذاکره با عزت‌اللهی لغو شود و زنوزی چاره‌ای جز جذب مهاجم در فاصله اندک باقیمانده تا شروع لیگ برتر نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الیاس IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    بگیرش برا نیمکت.تیم قوی نیمکت قوی هم میخواد.تازه رقبا هم ضعیف میشن
  • حسن IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    سردار آزمون بهترین گزینه هست
  • مرتضی کافرم IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    کاری به عزت ندارم ،دیدی چطور یروزه سرصدا اصلاح قانون به نفع تراکتور رو خابوندن ؟مدیرعامل دلسوز همچین ساکته که انگار لال بدنیا اومده ،هیسسسس هیچی نگین ،شلوغش نکنین ،بزارین بچه بازیشو کنه ،قانون برا همینه که خواص در امان باشن باید به نفعشون(به میلشون) اصلاح بشه (اصلا مگه با هدف دیگه ای تدوین میشه ؟)
  • شصت سال حسرت IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    درود بر پرشورهای اصیل آذری های غیور
  • عيسی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    بهتراست ولی من میخواستم یک مهاجم فیکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی