نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بنزما عامل جدایی مهاجم محبوب الاتحاد شد!/ این ستاره گزینه پرسپولیس است؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عامل کنار گذاشته شدن آقای گل عربستان از ترکیب تیمش مشخص شد.

به نظر می‌رسد که عبدالرزاق حمدالله به پایان دوران حضور خود در الاتحاد نزدیک شده است چرا که او به دلیل مسائل فنی از ترکیب تیم در بازی شب گذشته مقابل الهلال کنار گذاشته شد.

از زمان پیوستن بنزما به الاتحاد و گرفتن شماره ۹ از حمدالله و اعطای آن به ستاره فرانسوی، رابطه میان آقای گل فصل قبل لیگ عربستان و مدیران باشگاه رو به سردی رفت و پس از دیدار شب گذشته نونو اسپریتو سانتو، سرمربی الاتحاد صراحتا اعلام کرد هر بازیکنی که به ماندن تمایل داشته باشد، در تیم می ماند.

بنزما عامل جدایی مهاجم محبوب الاتحاد شد!/ این ستاره گزینه پرسپولیس است؟

حالا نز به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به الاتحاد در ساعات آینده شاهد تحولات زیادی در مورد آینده عبدالرزاق حمدالله با ببرها باشند چرا که برخی از باشگاه‌ها از هم اکنون شروع به رصد وضعیت این بازیکن کرده و پرس و جوها را درخصوص وی آغاز کرده‌اند.

طبق اعلام رسانه سعودی اسپورت، باشگاه الطائی درخواستی را به دست مدیران الاتحاد رسانده و اعلام کرده خواستار جذب قرضی عبدالرزاق حمدالله به مدت یک فصل است.

باید دید که الاتحاد درخصوص آینده عبدالرزاق حمدالله چه تصمیمی خواهد گرفت. با توجه به عدم حضور این بازیکن در تفکرات نونو اسپریتو سانتو، مهاجم مراکشی به دنبال جدایی است تا در تیم دیگری فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: جدایی گزینه پرسپولیس قطعی شد/ همبازی بنزما در راه ایران؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    این پرسپولیس بیا نیست، الکی وقت نذارید براش. برید دنبال ی مهاجم دیگه
  • حميد کلاش IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اقا چرا شايعه الکي درست ميکنيد اين مهاجم تو سايت ترانس ارزشش نگاه کنيد لابد قرارداد ريالي ميبنده بعد همين الانش از تيمهاي خوب اروپايي خواهانش هستن
  • مرتضی مقدم IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    خیلی بازیکن خوبیه،بنظرم داره فدای اسم بنزما میشه شاید در حال حاضر آماده تر و بهتر هم باشه ولی برنده توپ طلا نیست و مهمتر اینکه اروپایی نیست،اگه ایران و عراق که نیروی انسانی رو دارن زیر ساخت درست درمونی هم‌ داشتن(البته عراق یه کارایی داره میکنه) بنظرم خاور میانه میتونس کاپ خودشو داشته باشه و شاید حتی جذابتر از لیگ های اروپایی میشد،می گفته چون اروپایی هستن بهترین شاید اگه حمدالله هم تو فرانسه بدنیا میومد الان بنزما بود یا طارمی خودمون یا اصلا همین حسینی استقلال که میشد کپا یا چشمی که بنظرم مگوایر میشد طارمی هم میتونست کلوزه باشه
  • مارادونا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اینا پول ندارن تیم درجه سه ببندن،چطور میخوان حمدالله را بخرن،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی