نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
۵ |
۰
آشتی کنان هواداران ملوان با مربی پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ملوان مهدی تارتار در این هفته پرده برداری می‌شود.

هواداران ملوان انزلی برای دیدن اولین بازی تیمشان در فصل جدید لیگ برتر لحظه‌شماری کرده و به همین منظور قصد دارند روز چهارشنبه ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی را لبریز از تماشاگر کنند.

ملوان نسبت به فصل پیش تغییرات زیادی داشته و با یک تیم جدید پا به میدان خواهد گذاشت. نفراتی که جذب ملوان شده‌اند، سال‌هاست با مهدی تارتار در تیم‌های مختلف کار کرده‌اند و او دقیقاً شاگردان خود با همان کادر سابق را به انزلی برده است. با این تفاوت که حسین پاشایی دستیار اول تارتار در آخرین روزها از جمع کادر فنی ملوان جدا شد و دوباره به ذوب‌آهن برگشت تا این بار دستیار محمد ربیعی شود.

تارتار پرسپولیسی هم علیرضا محمد، بازیکن سابق پرسپولیس را به جای پاشایی به کادر فنی ملوان اضافه کرد. به طور کلی کادر فنی ملوان غیربومی هستند و ۹۰ درصد ترکیب قوی سپید هم تغییر کرده است. نکته‌ای که باعث ناراحتی هواداران انزلی‌چی شده، این است که بازیکن اسبق پرسپولیس اغلب بازیکنان بومی ملوان را کنار گذاشته و اکنون هواداران دوست‌داشتنی ملوان در انتظار رونمایی از تیم تارتار در مصاف با ذوب‌آهن هستند. خبرهای رسیده از انزلی حکایت از آن دارد که هواداران ملوان مثل فصل پیش در تمرینات این تیم حضور فیزیکی نداشته و گویا با تیم غیربومی تارتار قهر کرده‌اند.

به همین دلیل این موضوع کار تارتار را در فصل جدید لیگ برتر سخت کرده و او به خوبی می‌داند که انزلی‌چی‌ها در بازی‌های خانگی از تیم‌شان برد می‌خواهند. تا چهارشنبه منتظر می‌مانیم و صبر می‌کنیم که ببینیم واکنش هواداران ملوان نسبت به تیم‌شان در ورزشگاه سیروس قایقران چگونه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Gaber IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    تارتار مربی هست که زیاد تغییرات در تیم رخ میده . یکروز خوب و یک روز بد و بیشتر اوقات متوسط و رو به پایین . اکر تارتار بلحاظ فنی بیشتر دقت میکرد و بعضا سرسری نمیکرفت الان بهترین بود .زارع تعصب تیم را بالا برد ولی تارتار نگاهی به این حسن زارع نمیکند تیمهایش بازی خوب میکنند ولی زیاد متعصب نیستند که اکر اخلاق تارتار کمی محکمتر و جدی تر دنبال میکرد بهترین بود هم شناخت داره هم بازی را درک میکنه ولی خیلی ارام و عادی بدور از تعصب تیمی کارش را پیش میبرد که باید بازنگری کند
  • سعید NL ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    آقای نویسنده مطلب کم اوردی اومدی اینجا داری دروغ و چرت و پرت مینویسی تمامی تمرینات ملوان با تماشاگر بود حتی روزایی که تیمای دیگه تماشاگر راه نمیداد تماشاگرای ملوان داخل مشغول تشویق بودن بس کمتر چرت و پرت درباره ملوان بنویس بچسب به همون تیمای بی ریشه تهرانیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی