نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یحیی گل محمدی - پرسپولیس
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس نسبت به هفته نخست تغییری نداشته باشد.

پرسپولیس گام اول در لیگ بیست‌وسوم را متزلزل برداشت؛ هر چند که شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند ۳ امتیاز کامل را به‌دست آورند اما نگاهی به عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت در دوئل با آلومینیوم اراک نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها نتوانسته‌اند نمایش تماشاگرپسندی را از خود ارائه بدهند و سرخ‌ها در تلاش هستند تا بتوانند در دومین بازی‌شان در فصل جدید نمایش متفاوتی را از خود نشان بدهند و بتوانند با عملکردی تهاجمی، دومین برد فصل را جشن بگیرند.

یحیی گل‌محمدی همواره در دوره سرمربیگری‌اش در پرسپولیس به دنبال آن بوده تا کمترین تغییر را در ترکیب تیمش انجام بدهد و به نظر می‌رسد که این رویه را در لیگ بیست‌وسوم حفظ خواهد کرد. سرخ‌پوشان پایتخت در مهم‌ترین بازی هفته دوم، امشب از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور هستند و شاگردان گل‌محمدی برای حفظ جایگاه خود در کورس مدعیان در پایان هفته دوم به دنبال آن هستند تا بتوانند دومین برد پیاپی خود را به‌دست آورده بودند.

تمدید نیمکت‌نشینی گولسیانی

علیرضا بیرانوند در اولین بازی پرسپولیس آمادگی فنی بالایی را از خود نشان داد و امشب هم به دنبال آن است تا مقابل تیم پرستاره تراکتور بتواند کلین‌شیت کند. مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج موردعلاقه یحیی گل‌محمدی هستند و به نظر می‌رسد که در مسابقه امشب هم این دو ستاره کنار هم قرار خواهند گرفت و گیورگی گولسیانی برای دومین بازی پیاپی از روی نیمکت کار خود را آغاز می‌کند. دانیال اسماعیلی‌فر امشب باید برابر تیم پیشین خود در نقش دفاع راست پرسپولیس به میدان برود و علی نعمتی هم که گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در هفته نخست را به‌ثمر رساند، امشب بار دیگر به نظر می‌رسد در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌ها قرار می‌گیرد.

عادت قدیمی یحیی دیگر ترک نمی شود؛ نیمکت نشینی در انتظار یک پرسپولیسی محبوب!

در انتظار آخرین بازی سرلک؟

میلاد سرلک که خبرهای ضدونقیضی درباره سرباز شدن او وجود دارد، به نظر می‌رسد که امشب بار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس در کنار سروش رفیعی قرار خواهد گرفت و به مانند دیدار هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک، سعید صادقی و مهدی ترابی به نظر می‌رسد دو وینگر پرسپولیس باشند؛ آن‌هم در شرایطی که امید عالیشاه به‌واسطه مصدومیت به تبریز سفر نکرده تا محمد عمری، جدی‌ترین گزینه در دسترس کادرفنی پرسپولیس برای تقویت تیمش وینگر در جریان مسابقه باشد.

دومین هفته بدون مهاجم خارجی!

وحید امیری که هفته گذشته نمایش نسبتاً خوبی مقابل آلومینیوم اراک داشت، با توجه به عدم جذب مهاجم خارجی به نظر می‌رسد که همچنان در خط حمله پرسپولیس حفظ خواهد شد و او در نقش مهاجم سایه کارش را پیش خواهد برد. در نقش مهاجم هدف هم شهاب زاهدی گزینه نخست حضور در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت است و با وجود آنکه در هفته نخست عملکرد خوبی نداشت، او امیدوار است که بتواند در هفته دوم جبران‌مافات کند و دروازه تراکتور را باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    ولی سرلک عجب فرصتی در نیمه دوم برای تراکتور سازی پشت هجده قدم پرسپولیس مهیا کرد ولی سانتر قنبری خوب نبود....
  • مهدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    بابا به خدا عبدی هر چی باشه از شهاب بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی