چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
۴ |
۰
بدشانس‌ترین مرد میدان تبریز، یک پرسپولیسی بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی و شاگردانش توانستند از میدان سخت تبریز، ۳ امتیاز مهم دشت کنند.

شاید بتوان گفت که بدشانس ترین مرد میدان تبریز مرتضی پورعلی گنجی بود.

مدافع ملی‌پوش و سرحال پرسپولیس نه تنها با ضربات سرو سرعت خود جلوی حملات تیم حریف را گرفت بلکه عطش زیادی نیز برای گلزنی داشت. چه بسا اگر پورعلی گنجی دچار بدشانسی نمی‌شد، می‌توانست دو مرتبه دروازه تراکتور را باز کند.

در دقیقه ۶۰ این دیدار، موقعیت خطرناک برای پرسپولیس با پرتاب بلند امیری که ضربه پورعلی گنجی از روی خط بیرون کشیده شد. همچنین در دقیقه ۸۳ پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور برای بار دوم بود که فرصت پورعلی‌گنجی به تیرک دروازه خورد تا دو تیم در تیرک زدن برابر شوند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با این نمایش، خیال امیر قلعه‌نویی را از خط دفاعی خودش راحت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طرفدار15تیم IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اقایان تی تی ناراحت نباشید زیرا...زیرا قول و قرار بر این است که بازیهای هر تیمی مقابل پی روزی به حساب نیاید مثلا الان تراکتور والمینیوم تا الان هر کدام یک بازی انجام دادهاند و این چرخه به نوبت به همه تبمها میرسد و ترازو میزان میشود...الان تراکتور فقط یک باخت به سپاهان داشته است و المینیوم فقط یک برد داشته است
    • عشق تراکتور IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      من طرفدارمتعصب تراکتور هستم ودوست دارم تیم پیروزی همیشه بازنده باشه ولی انصافا در این بازی وباخت تراکتور داوری نقشی نداشت وتیم پیروزی باتکیه بر بازیکنان پرشمار ملی پوش خود با بازی منطقی برنده شد
  • پرسی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    تیم های دیگه اسکلت تیم خود را حفظ کردند اونوقت تراکتو بازیکنای خوب تیمش را بیرون میکنه و بجای انها بازیکنای مازاد تیم های دیگه را می خره. معلومه نتیجه اش همین میشه دیگه . از هفته بعد شاهد هو شدن مربی و نصیزاده و زنوزی خواهیم بود.
  • حمید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مگه مهاجمان ژاپن وکره جنوبی مثل مهاجمان تراکتور هستندکه پورعلی گنجی خیال قلعه نوعی راراحت کته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی