نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| بارسلونا قهرمان جام جهانی شد!/ تصویر غرورآمیزی که باشگاه اسپانیایی منتشر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بارسلونا در فضای مجازی دست به یک ابتکار جالب زد و برای تمام باشگاه‌های فوتبال دنیا کری‌ خواند.

قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی زنان ۲۰۲۳ سوژه اکانت رسمی تیم‌های زنان و مردان بارسلونا شد.

این پیج‌های اینستاگرامی تصویر جالبی ملی‌پوشان از زنان و مردان بارسلونا در تیم ملی اسپانیا منتشر کرد و به تاثیر بزرگ باشگاه بارسلونا در قهرمانی‌های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی مردان و زنان اشاره کرد.

در این اکانت رسمی تصویری از تیم ملی مردان اسپانیا با قهرمانی جام‌ جهانی ۲۰۱۰ و تیم ملی زنان اسپانیا با قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ در یک قاب قرار گرفته‌اند و در یک ابتکار جالب از ۱۱ بازیکن هر دو تیم ۷ بازیکن آن تیم که عضو آبی‌واناری‌ها هستند هایلایت شده‌اند و لوگوی بارسلونا مقابل هر کدام از بازیکنان زن و مرد بارسایی قرار گرفته است.

این اکانت رسمی کامنتی را نیز زیر تصویر مشترک منتشر کرد و نوشت: «قدرت بارسلونا قهرمان جام جهانی شد» و با نوشتن این پیام به نوعی برای تمام باشگاه‌های جهان کری‌خوانی کرد.

عکس| بارسلونا قهرمان جام جهانی شد!/ تصویر غرورآمیزی که باشگاه اسپانیایی منتشر کرد

نکته قابل توجه در خصوص دیدار فینال جام جهانی این بود که از مجموع ۸ بازیکن بارسا که در تیم ملی زنان اسپانیا حضور دارند؛ ۷ بازیکن در ترکیب اصلی این تیم قرار داشتند. درست مثل تیم سال ۲۰۱۰ اسپانیا که با هدایت دل بوسکه فاتح جام جهانی آفریقا شد.

حالا اما اکانت رسمی تیم زنان و مردان بارسلونا با انتشار یک پست اینستاگرامی به این موضوع اشاره کردند که در سال ۲۰۱۰ تیم مردان اسپانیا با ۷ بازیکن بارسلونا فاتح جام جهانی شد و حالا هم تیم زنان اسپانیا با حضور ۷ بازیکن بارسلونا موفق به فتح جام جهانی ۲۰۲۳ شده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی