نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
۲ |
۰
کلوب| پرسپولیس - فولاد؛ یک نبرد ویژه در اهواز!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب، فولاد پذیرای پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهارم خواهد بود. 

بازی دو تیم از جهاتی بسیار خاص است و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا با بهترین عملکرد و بیشترین امتیاز، از زمین مسابقه خارج شوند.

با گذشت سه هفته، تیم فولاد هنوز بردی به دست نیاورده و بدون هیچ امتیازی، قعر نشین جدول لیگ می‌باشد. هواداران فولاد، بالاخره به آرزوی خود رسیدند و منصوریان، دیگر بر روی نیمکت قرمزهای اهواز نخواهد نشست. از ایمان مبعلی، مازیار زارع، حسین فرکی و محرم نوید کیا به عنوان جانشین علی منصور در اکثر رسانه‌ها، نام برده شده و باید دید فولادی‌ها، با اولی گلادیسون، مربی بدنساز تیم، چه فوتبالی را در برابر مدافع عنوان قهرمانی ارائه می‌دهند. به نظر می‌رسد بعد از این دیدار، سرمربی جدید برای فولاد انتخاب شود. شرایط فولاد، اورژانسی است و منصوریان، قربانی سکوها و هواداران خودی شد. شاید برای هر مربی، ریسک بزرگی محسوب شود تا هدایت فولاد را با این شرایط وخیم، برعهده بگیرد.

فولاد در سه بازی قبلی خود، تنها یک گل به ثمر رساند و هشت گل خورده در کارنامه اش دارد که این شروع، بدترین شروع یک تیم در هفته‌های آغازین تاریخ لیگ برتر است.

در سویی دیگر، پرسپولیس و یحیی آماده هستند فولاد را از پیش رو بردارند تا همچنان بتوانند در کورس قهرمانی لیگ، باقی بمانند و دوباره مچ مورایس و سپاهان را بخوابانند. شاگردان گل محمدی در سه بازی اول خود، هفت امتیاز کسب کردند و با دو برد و یک تساوی، در حال حاضر در رتبه چهارم ایستاده اند. گل محمدی و تیمش، باید هر چه زودتر خود را از بند حواشی، رها کنند و مراقب باشند تا اسیر حاشیه‌ها نشوند.

وضعیت پرسپولیس از لحاظ مالی، اگر بد نباشد، خیلی خوب هم نیست و تعریفی ندارد. از گوشه و کنار تیم پرسپولیس، خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. در شأن و شخصیت یحیی نیست که تمرکز و تفکر خود را با خزعبلات فردی دیگر که خودش لایق همان عبارات و صفات است، مشغول کند! همچنین بعضی تیم‌ها مثل همین پرسپولیس، رسم بیانیه نویسی را ترک نکرده و با اعمال چنین رفتاری، تنها به پیکره باشگاه،صدمه می‌زنند و بازیکنان تیم را زیر سوال می‌برند!

صحبت از چمن‌های غیر مرغوب و غیر مطلوب هم تکراری است و گوش هیچ مسئولی، به این حرف‌های آشکار، بدهکار نیست! واقعا معلوم نیست که این وضعیت، تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و باید تا چه موقعی، چمن آزادی و اکثر تیم‌های لیگ برتر را همانند یک زمین گلف مشاهده کنیم؟ بسیار خنده دار است که با این اوصاف، مدعی میزبانی جام ملت‌های آسیا هم باشیم! تا چه زمانی باید دیدارهای سرخابی‌ها، بدون حضور تماشاگر برگزار شود؟ آیا شخصی و فردی در فدراسیون پیدا می‌شود که مشکلات فوتبال را با منطق و درایت، برطرف کند و پاسخگوی سوالات پر از ابهام اهالی فوتبال باشد؟ آیا همیشه قرار بر این است که مصاحبه‌های بعد از بازی بازیکنان، با گله و شکایت از حقوق و دستمزد خود همراه شود؟ 

سخن را کوتاه می‌کنم؛ دیدار پرسپولیس و فولاد، یک نبرد ویژه در اهواز است؛ چرا که هر دو تیم، با حاشیه‌های اطراف خود، سرگرم اند و این موضوع، رقابت را پر حرارت تر از قبل می‌کند!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین CH ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اورانگوتان گزینه برد پرسپولیس در نظر سنجی شما برای بازی فولاد وجود نداره درستش کن
  • آریا US ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    سلام خبرورزشی چرا گزینه های نظرسنجی ایراد داره؟ ۲ گزینه گذاشتید! پس گزینه ی سوم چی شد؟؟ لطفا درست کنید!!!
    پاسخ سایت:

    با عرض پوزش و تشکر از تذکر شما، اصلاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی