نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نه! یحیی از الگوی رضا اسدی پیروی نمی‌کند/ این بازیکن مهاجم پرسپولیس نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با کمبود مهاجم گلزن روبروست و خبردار شدیم برخی نزدیکان یحیی گل محمدی در کادرفنی پیشنهاد عجیبی به او ارائه کرده اند.

رضا اسدی عجیب‌ترین فصل دوران فوتبال خود را پشت سر گذاشت و بعد از دوران پرنوسان در پرسپولیس، او امیدوار بود که بتواند در تراکتور به ثبات برسد و روزهای موفقی را در تبریز پشت سر بگذارد. اسدی که در طول دوران بازی خود همواره در نقش یک هافبک دفاعی فعالیت می‌کرد، در فصلی که گذشت با چالش بزرگ تغییر پست خود مواجه شد و نظر قربان بردیف مبنی بر استفاده از او در خط حمله باعث شد تا اسدی در شرایطی کاملاً متفاوت فوتبال خود را پیش ببرد.

اسدی توانست در پست جدید کاملاً توانایی خود را به نمایش بگذارد و عملکرد قابل‌قبولی داشت؛ به‌طوری‌که بعد از تغییر سرمربی هم جایگاه او در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی تغییر پیدا نکرد و در شرایطی که بازیکنانی مانند محمد عباس‌زاده در دسترس کادرفنی تراکتور بودند اما پاکو خمس هم تصمیم گرفت تا به تغییر انجام شده پایبند باشد و از عملکرد رضا اسدی در خط حمله رضایت داشت. مهاجم بلندقامت سرخ‌پوشان تبریزی در دوره بردیف موفق شد ۳ بار برای این تیم گل بزند اما او در دوره سرمربی اسپانیایی شکوفا شد و ۸ گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی برای تراکتور زیر نظر پاکو خمس به‌ثمر رساند.

مهاجم ۲۷ ساله فوتبال ایران بعد از درخشش در تراکتور حتی نظر مساعد کادرفنی تیم ملی را هم به خود جلب کرد و توانست به اردوی ملی دعوت شد و جالب آنکه امیر قلعه‌نویی هم در تیم ملی تصمیم گرفت تا به اسدی در نقش مهاجم هدف میدان بدهد.

حالا نزدیکان یحیی گل محمدی در کادرفنی پرسپولیس به این مربی پیشنهاد داده اند از گئورگی گولسیانی همچون رضا اسدی در خط حمله استفاده کند!

پیشنهادی که با مخالفت جدی یحیی گل محمدی مواجه شده است. هرچند پرسپولیس در حال حاضر محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی را در خط دفاعی در اختیار دارد و برهمین اساس گئورگی گولسیانی نیمکت نشین شده است اما یحیی گل محمدی تمایلی به استفاده از مدافع گرجی در خط حمله ندارد.

گئورگی گولسیانی یک مدافع سرزن و گلزن است که در دیدار با ذوب آهن اصفهان نیز تیمش را در واپسین دقایق از شکست حتمی نجات داد اما ویژگی‌های یک مهاجم نوک تخصصی را ندارد. برهمین اساس یحیی گل محمدی فرمول امتحان پس داده رضا اسدی را روی گولسیانی پیاده نخواهد کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    دقیقا منم همین نظر داشتم.
  • مملی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    مشکل ما اینه که تو نیمه اول کار رو تمام نمیکنیم وگرنه یحیی هم یه نیم نگاهی به جابجایی پستها در زمانی که دوتا گل جلو هستیم خواهد داشت تا بتونه بهترین تصمیم رو بگیره
  • التیام IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    ولسیانی بهترین مدافع پرسپولیس،هست هم ازنظر اخلاقی هم حرفه ای هم توبازی بهترین هست .ولسیانی باید ازاول تو ترکیب باشه مدافع وسط هم تو دفاع کمک میکنه هم تو خط حمله میاد جلو گل میزنه ولی متاسفانه یحیی داره هم به پرسپولیس هم به ولسیانی ضربه میزنه..شرایط اسدی با ولسیانی فرق داره این مدافع گلزن هست ولی اسدی یه هافبک پشت سر مهاجم که میاد جلو ضربه سر میزنه یا پنالتی تازه با پا اصلا اسدی خوب نیست الانم نصف گلهاش رو با پنالتی زده فقط،شاید یکی یا دوتا با سر گل زده
  • سعید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    دقیقا بنده هم خاستم همین پیشنهاد رو به یایا مومصنوعی بدهم ، ولی متوجه شدم تیم پیروزی اصلا مهاجم نمی خواهد، داوران عزیز در خدمت تیم هستند و انشاالله قهرمانی و حضور داوران در جشن قهرمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی