خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی‌: قرار بود به منزل ناصر حجازی بروم اما.../ اجازه بدهید در این مورد صحبتی نکنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرف‌هایی که امیر قلعه‌نویی در مورد ناصر حجازی و استقلال زد، سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

ناصر حجازی عزیز یکی از چهره‌های ماندگار فوتبال ایران و اسطوره باشگاه استقلال خرداد ماه سال ۱۳۹۰ چشم از جهان فرو بست و مراسم تشییع و مجلس ترحیم او با حضور انبوهی از ستارگان ورزش و حتی هنر سینما برگزار شد.

در این میان اما امیر قلعه‌نویی با وجود این‌که در روزهای پایانی عمر ناصرخان بر بالین او در بیمارستان حاضر شده بود، در هیچ‌کدام از مراسم موردنظر شرکت نکرد تا گروهی از اهالی فوتبال همچنان روی این مسئله تاکید داشته باشند که اختلافات قدیمی این دو چهره مرتفع نشده و سرمربی کنونی تیم ملی، در آن مقطع ترجیح داد به مراسم نیاید. اتفاقا همسر ناصرخان هم طی مصاحبه‌ای که اوایل شهریور ماه سال ۹۰ انجام داد به این مسئله اشاره کرد و مدعی شد اصلا از عدم حضور امیر قلعه‌نویی در مراسم شوهرش ناراحت نشده چون می‌ترسید در صورت حضور او مسائل نامناسبی رخ بدهد اما در عین حال تاکید کرد که انتظار داشت این استقلالی قدیمی که شاگرد و دستیار حجازی بود با او تماس گرفته و تسلیت تلفنی بگوید.

قلعه‌نویی در واکنش به این گلایه خانم شفیعی روز سیزدهم شهریور ماه سال ۱۳۹۰ مصاحبه‌ای با خبرورزشی انجام داد و در آستانه دیدار فوق‌العاده حساس استقلال با تراکتور در ورزشگاه آزادی گفت: همه می‌دانند من چه حسی نسبت به استقلال دارم اما به هر حال الان سرمربی تراکتور هستم و اجازه بدهید در این مورد صحبتی نکنم تا حرف و حدیثی درست نشود. فوت ناصرخان حجازی را بار دیگر تسلیت می‌گویم و پیرامون گلایه همسر ایشان هم باید بگویم همان مقطع در رسانه‌ها تسلیت گفتم اما به خاطر این‌که آن زمان سپاهان با من درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود، نتوانستم به مراسم حجازی بیایم و متاسفانه شماره‌ای هم از خانواده ناصرخان نداشتم تا به همسرش تسلیت بگویم.

نکته قابل ملاحظه در این ماجرا آن‌که مادر امیر قلعه‌نویی در پاییز سال ۹۱ به رحمت خدا رفت و آتیلا حجازی به نمایندگی از خانواده ناصرخان در مراسم ختم او حاضر شد.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی‌: قرار بود به منزل ناصر حجازی بروم اما.../ اجازه بدهید در این مورد صحبتی نکنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی استقلالی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    کار درستی کردی به مراسم آن مردی که نرفتی.
  • شهروز IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    درود بر امیرخان. حق داشتی نری به مراسم آن یارو.
  • کلنگلیس IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    وای ازاین مردم پست💙 مردم زنده کش ومرده پرست 💙تاکه هستیم نام هم راهم فراموش میکنیم💙 تاکه رفتیم چون بکوبند برسرخودباهردودست 💙کاش امروز دست هم گیریم تا فرداکه شد 💙نخوریم افسوس که ای دادمی ریختو پیمانه شکست💙
  • تاج کبیر IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    شما سرور ناصرخانی امیرخان. دلیلی نداشت بروید مراسم
  • کلنگلیس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    کار درستی کردید. آدم نباید خودش را سبک کند
  • آبی آسمانی💙💙💙 IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    واقعا هم ارزشش را نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی