لوئیس روبیالس در مورد استعفای خود چه گفت؟/ من از شرافتم دفاع خواهم کرد...
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس روبیالس خبر استعفای خود را در مصاحبه‌ای با پیرز مورگان در لندن فاش کرد و بخش کوتاهی از این مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

لوئیس روبیالس دیگر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نخواهد بود. او این خبر را در مصاحبه‌ای در لندن با پیرز مورگان اعلام کرد. روبیالس که توسط فیفا به مدت ۹۰ روز از سمت خود تعلیق شده تأیید کرده که استعفا می‌دهد و پس از پایان تحریم‌ها به سمت خود بازنخواهد گشت.

در یک مصاحبه دو ساعته که پیش‌نمایش کوتاهی از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، روبیالس استعفای خود را اعلام کرد و گفت که به پست خود بازنمی‌گردد. «استعفا؟ بله، باید این کار را انجام دهم زیرا نمی‌توانم به کارم ادامه دهم. این تصمیم را پس از اطمینان از اینکه جدایی‌ام به ثبات کمک می‌کند می‌گیرم، ثباتی که به ما امکان می‌دهد جام‌جهانی ۲۰۳۰ را به کشورمان بیاوریم.»

در همین راستا، روبیالس تایید کرد که قبلا استعفای خود را ارائه کرده است. من استعفای خود را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم. پس از تعلیق از سوی فیفا به علاوه بقیه پرونده‌هایی که علیه من آغاز شد، مشخص است که نمی‌توانم به سمت خود بازگردم.»

روبیالس همراه با این مصاحبه تصمیم خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و نظرات خود را در مورد تمام اتفاقات پس از فینال جام جهانی زنان در قالب یک نامه توضیح داد. او در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «من از شرافت خود دفاع خواهم کرد. از بی‌گناهی خود دفاع خواهم کرد. من به آینده ایمان دارم. به حقیقت ایمان دارم. از همه شما متشکرم.» همراه با اموجی پرچم اسپانیا.

او در نامه همچنین تایید کرد که از سمت خود به عنوان نایب رئیس یوفا کناره‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    بهترین کارهمان چندماه تعلیق مناسب است.
  • ماشاالله گودرزی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    درود فراوان . هنگام آن فرا رسیده است تا اشتیاقمان برای ملزم ساختن جامعه برای رعایت حریم اخلاق را منصفانه بروز دهیم و مبتلا به زیاده روی نشویم . زیرا در غیر اینصورت ممکن است دیری نپاید کا واکنش های افراط گرایانه دیگری را تجربه نماییم . اطمینان یابیم که عزم مان برای اجرای عدالت ، در محدوده عدالت باشد . ارادتمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی