غول آسیا با نیمار ترسناک‌تر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم الهلال در شبی که نیمار اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد به یک پیروزی پرگل در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان رسید.

تیم الهلال امشب از هفته ششم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف الریاض رفت و در ورزشگاه خانگی خود در حالی با نتیجه پرگل ۶-۱ به پیروزی رسید که با ورود نیمار به بازی در نیمه دوم تیم الهلال برتری محسوسی نسبت به حریف پیدا کرد و ستاره برزیلی با یک پاس‌گل و گرفتن پنالتی در این بازی درخشان ظاهر شد.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۳۰ (پنالتی) یاسر الشهرانی ۴+۴۵ سالم الدوساری در دقیقه ۶۸، مالکوم در دقیقه ۸۳ و سالم الدوساری در دقیقه ۸۶ (پنالتی) سالم الدوساری در دقیقه ۴+۹۰ زننده‌های گل الهلال بودند و تک گل الریاض الزقان در دقیقه ۶+۹۰ به ثمر رساند. پاس‌گل مالکوم را نیمار برای او ارسال کرد.

الهلال با این پیروزی در این دیدار ۱۶ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    غول آسیا لقب استقلال ایرانه که عربستانی ها با استقلال دادند برای اینکه استقلال ایران تنها تیمی در آسیا هست که 4 بار پشت سر هم رئیس آسیا یعنی الهلال عربستان رو شکست داده و این رکورد رو هیچ تیمی نمی تونه تکرار کنه. ضمنا عربستان رئیس آسیاست نه غول آسیا. البته اگه در این ده سال حق استقلال رو پایمال نمی کردند استقلال حداقل دوبار قهرمان آسیا می شد و سال 2018 که با شفر بدون هیچ شک و تردیدی قهرمان اسیا می شد و استقلال هم غول آسیا بود و هم رئیس آسیا و ار نظر مقام در رتبه اول تاریخ آسیا قرار می گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی