تصاویر| روبیالس بعد از جنجال‌ها این آپارتمان لوکس را فروخت!/ دلیل  فروش عمارت مشخص شد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا، در پی رسوایی پیش آمده مجبور به فروش آپارتمان لوکس خود در مادرید شد.

لوئیس روبیالس پس از بوسیدن ناگهانی جنی ارموسو در جشن قهرمانی اسپانیا در جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان، و افزایش نفقه همسر سابق و فرزندانش، با افزایش صورت حساب‌های قانونی مواجه شده و مجبور به فروش عمارت ۱.۲ میلیون پوندی خود شده است. به گزارش ال موندو، همسر سابق روبیالس در دادگاهی علیه او پیروز شد و او باید از این به بعد هزینه دو برابری برای دخترانش بپردازد. او در سال ۲۰۱۳ از همسرش جدا شد و اکنون باید برای هر یک از سه دخترش ماهانه ۸۰۰ یورو پرداخت کند که ضربه مالی دیگری برای او خواهد بود.

ارموسو در اوایل این ماه یک پرونده رسمی علیه روبیالس تشکیل داد، و رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا همچنان اصرار دارد که بی‌گناه است. اکنون روبیالس در تلاش برای تامین بودجه برای مبارزه قانونی خود، آپارتمان دوبلکس خیره‌کننده خود در محله اختصاصی رزالس مادرید را برای فروش گذاشته است.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی لاوانگواردیا، روبیالس این ملک بازسازی شده را به قیمت ۱.۱ میلیون پوند خریده بود، اما می‌تواند آن را ۱.۲ میلیون پوند بفروشد و ۱۰۰ هزار پوند سود کند. این ملک دو طبقه دارای یک استخر خصوصی با دسترسی به باغ‌های مشترک، یک استخر عمومی، اتاق سینمای خانگی و سالن بدنسازی است. طبقه همکف دارای یک اتاق نشیمن و غذاخوری بزرگ، دو اتاق خواب اختصاصی، سه حمام، آشپزخانه کاملاً مجهز، یک دفتر کار، انباری و دو گاراژ است.

تصاویر| روبیالس بعد از جنجال‌ها این آپارتمان لوکس را فروخت!/ دلیل  فروش عمارت مشخص شد

تصاویر| روبیالس بعد از جنجال‌ها این آپارتمان لوکس را فروخت!/ دلیل  فروش عمارت مشخص شد

تصاویر| روبیالس بعد از جنجال‌ها این آپارتمان لوکس را فروخت!/ دلیل  فروش عمارت مشخص شد

این ملک در یک ساختمان تاریخی واقع شده که قدمت آن به سال ۱۹۴۶ باز می‌گردد و در قلب پایتخت است و توسط شرکت برتر معماری «توزا آرکیتکتوس» طراحی شده است.

روبیالس چند روز پیش با دستور دادستانی از نزدیک شدن به فاصله ۲۰۰ متری ارموسو یا تلاش برای برقراری ارتباط با او منع شد. این امر پس از آن اتفاق افتاد که ارموسو ادعا کرد که او و بستگانش توسط روبیالس و اطرافیانش تحت فشار قرار گرفته‌اند تا شکایت خود را پس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    والا با ایران قابل قیاس نیست همچین ملکی توی ایران حداقل ۲۵۰ تا ۳۰۰ ملیارد ارزش داره البته این قیمت اگر تهران باشه که قیمتش ۵۰۰ ملیون هم میرسه یعنی ۱۰ ملیون دلار
  • هواداراستقلال IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    چراعاقل کندکاری که بازآردپشیمانی
  • اس اس کبیر ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حال این بوسه اقای روبیالس راکه مثل بوسه پدرودختربوده رامقایسه کنیدبا تجاوزمربی ورزش فوتبال به ده نوجوان درایران....قضیه هم ماست مالی شدوتمام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی