نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
زین‌الدین زیدان
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر جدید منتشرشده توسط زین‌الدین زیدان با واکنش‌های جالبی از سوی کاربران اینستاگرام مواجه شده است.

پس از این که اسطوره رئال‌مادرید در جدیدترین عکسش در اینستاگرام را با ظاهر جدیدی به نمایش گذاشت، هواداران او تصور می‌کنند که نمی‌توان زیزو را بین جمعیت تشخیص داد.

زیدان که یکی از بزرگ‌ترین ام‌های فوتبال جهان با فهرست بلندبالایی از افتخارات چشمگیر است، به نظر می‌رسد با کنار گذاشتن لباس‌هایی که کنار زمین برتن می‌کرد و به سر کردن کلاه، می‌خواهد نشان دهد با هر تیپی می‌توان او را به تماشا نشست.

قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۶ عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که در حال قدم زدن در خیابان‌های فرانسه با لباسی غیررسمی شامل شلوار جین، ژاکت و کلاه تخت است. هواداران هم نمی‌توانستند باور کنند که او چقدر متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که عادت داشتند او را کنار زمین و با کت‌وشلوار ببینند.

برخی از واکنش‌های زیر پست او به این شکل است؛ یکی گفت «اگر با او برخورد کنم نمی‌شناسمش»، دیگری نوشت «یک مرد معمولی در پاریس» و کاربر دیگری هم نوشت «ناشناس»!

زین‌الدین زیدان پس از این که سال ۲۰۲۱ برای دومین مرتبه از رئال‌مادرید جدا شد حالا بیکار است و جای تعجب دارد که هنوز تیم جدیدی را انتخاب نکرده است. او ۳ مرتبه رئال‌مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد و ۲ مرتبه هم با این تیم به قهرمانی لالیگا رسید. همچنین سال ۲۰۱۷ بهترین سرمربی سال یوفا نام گرفت.

بیشتر بخوانید: گفت‌وگوی جذاب مجله GQ با زین‌الدین زیدان؛ جاه‌طلبی ابدی زیزوی افسانه‌ای/ آدرنالین پیروز شدن شما را رها نمی‌کند/ به سرمربیگری فرانسه فکر می‌کنم اما...

زین‌الدین زیدان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۱۱۱۱ IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۶ عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد
  • ali IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    بهترین بازیکن قرن
  • شهروند IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    چقدر به بهنام تشکر شباهت دارد
  • هادی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    زیدان فاتح سه گانه لیگ قهرمانان در سه سال پیاپی با رئال مادرید بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی