نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آژیر خطر برای استقلال خوزستان و پیکان/ فوتبال قابل پیش بینی نیست اما قانون دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیکان بعد از چند مساوی حالا به باخت سلام کرده و استقلال خوزستان هم همین حالا مدعی اول بازگشت به لیگ آزادگان است.

رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر کنسل شد. دیدارهای هفته پنجم نیز که قرار بود با ۵ بازی برگزار شود، یک دیدار معوقه داشت. اما در چهار بازی دیگر پیکان که در شروع فصل فقط مساوی می‌کرد، دوباره باخت! درست مثل استقلال خوزستان که با دومین باخت خانگی آشنا شد. البته که هنوز ۵ هفته از لیگ گذشته اما کیست که نداند در فوتبال نیمی از راه موفقیت در فصل نقل و انتقالات سپری می‌شود و بخش عمده‌ای از نیم دیگر هم به  یک شروع موفق در هفته‌های اولیه بستگی دارد.

در هفته‌های نخست تیم‌ها هنوز هماهنگ و کامل نیستند، هنوز بازی‌های زیادی باقی است و تیم‌ها بسته و دفاعی بازی نمی‌کنند. تمام قهرمانان ادوار گذشته امتیازات لازم را در دور رفت جمع کردند و تیم‌هایی که آخر فصل سقوط می‌کنند همان‌هایی هستند که در شروع فصل به انتهای جدول می‌چسبند! البته که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما پیش بینی لازم را باید تمام تیم‌ها انجام بدهند. معمولاً تیم‌هایی که از سطح پایین‌تر به لیگ برتر می‌آیند در همان فصل به جایگاه قبلی برمی‌گردند. فوتبال قانون دارد و آلارم می دهد اما باید اینکاره باشید تا ببینید و بشنوید.

معمولا در فوتبال ما تیم‌ها در یک سوم پایانی از خواب بیدار می‌شوند. مربی و مدیرعامل عوض می‌کنند و البته که تلاش‌ها بی‌نتیجه است و سقوط می‌کنند! سوال اینجاست که چرا ما همه چیز را به شب آخر و دقیقه ۹۰ واگذار می‌کنیم؟ مگر وظیفه مدیران و مربیان چیست؟ همین حالا پیکان روال بدی دارد و استقلال خوزستان هم در خطر سقوط است، همه فوتبالی‌ها این نشانه‌ها را می‌بینند جز تصمیم گیران این دو باشگاه! همان‌ها که باید از همین حالا آستین بالا بزنند و به فکر باشند. چرا دنبال معجزه در هفته های آخرباشید؟ الان که وقت هست کاری کنید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی