نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نکونام به یک شرط به دیدار خطیر می‌رود/ اتفاقات خوب برای استقلال در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در راستای همکاری باشگاه استقلال با یک اسپانسر جدید قرار است از اسپانسرهای دیگر هم ظرف روزهای آینده رونمایی شود.

پیرو تذکرهای اخیر وزارت ورزش به باشگاه استقلال و البته نهادهای ذیربط در رابطه با حمایت از یکی از دو باشگاه زیر مجموعه وزارت ورزش، هفته پیش اتفاقات مثبتی در زمینه جذب اسپانسر شکل گرفت.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد این روند ادامه خواهد داشت و ظرف روزهای آینده مدیران باشگاه‌های استقلال و در راس آن علی خطیر از دو اسپانسر جانبی دیگر باشگاه استقلال نیز رونمایی خواهند کرد.

گفته می‌شود این دو اسپانسر نیز جزو شرکت‌های بزرگ داخلی به حساب می‌آیند که قرار است در فصل پیش روی لیگ برتر حامیان مالی باشگاه استقلال باشند و همراه با رایتل(اسپانسر اصلی باشگاه)، بخش عمده‌ای از هزینه‌های باشگاه استقلال را در ازای تبلیغ کالاهایشان تامین کنند.

نکته مهم‌تر اینکه قرار است در روزهای آینده دیداری بین اعضای هیئت مدیره و جواد نکونام شکل بگیرد که این می‌تواند سرآغاز برطرف شدن کدورت‌ها و مشکلات گذشته ظرف ماه‌های اخیر به شمار برود.

گرچه از کادر فنی استقلال شنیده شده؛ مادامی که پول بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت نشود اتفاق مثبتی در این زمینه شکل نخواهد گرفت اما ظاهراً این موضوع در روزهای آینده به شکلی ملموس تغییر شکل خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    به نظر من کیسه اگه منحل میشد برای فوتبال خوب بود چون مافیای کیسه تموم میشد و لیگ برتر پیشرفت میکرد
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      والا با این وضعیتی که ما داریم میبینیم دیگه همه میدونن مافیا فوتبال کدوم تیمه!! با گلهای تابلوی آفسایدتون و یاران کمکی و دوازدهمتون داوران محترم مخصوصا برادر عزیز افشاریان که از اسکولی همش پاس میده به کمک داور و رسانه و تمام ارکان فدراسیون و کم کردن امتیاز از این تیمو اون تیم بنفع لنگ و پول و نفوذ!! معلوم کدوم تیم داره مافیایی میره جلو!! ما که وضعیتمون معلومه، این تیم لنگستانه که با وجود باخت جلو النصر یجوری ازش حرف نمیزنن و رفتن تو غار قایم شدن انگار که لنگ بازی رو برده.. مافیایی تیم لنگه که واسه خاطر باختش برا اینکه تمرکز و آرامشش خدایی ناکرده بهم نخوره نگذاشتن یک کلمه کسی بیاد بازی باختتونو ده دقیقه کارشناسی کنه، ما همه دیگه متوجه شدیم کدوم تیم مافیاست... فقط بلدین مثل اون ستاره الکیه رو پرچمتون قُدقُد الکی کنین!! باختن که اینهمه گریه نداره لنگیای بیکلاس
    • حامد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      به نظر منم شما در کاری که بهت ربط ندارد دخالت نکن تو هر کامنتی از تاج کبیر میخونم اومدی کتابچه آت را باز کردی نسخه میپیچی یا خیلی بیکاری یا خیلی ترس از تاج داری یا مافیای کثیف لنگ ساپورت میکنه
  • احمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    شما عقده گرفتن ستاره در آسیا رو دارین که دوبار رفتین فینال و دست خالی برگشتین
  • ساها IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    ای خدا ای خطیر ماشاریپوفو بگیر نیمی خوای که مسی ر بگیره سر کیسه رو شل کن مگه کاسبی راه انداختی
  • ع ق ق QA ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    پولهای قایم کرده را بیارید رو میز این مدرک فتوشاپ کن آدم فروش در مقابل مدرک‌های فروخته به سعودی‌ها چند گرفته
  • اسماعیل IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    لنگیها فکر میکنند لیگ قهر مانان اسیا لیگ ایران است با گل افسایدوخطای پشت ۱۸ پنالتی بگیرند با کمک افشاریان نامرد
  • حمید حریری IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    باعتقاد من تمام باشگاهای از نظر سو استفاده مالی باهم دربیشتر از دنبال رقابت سو استفاده مالی هستن تا خدمت به فوتبال کشور بعینه معلوم هست تیم گوشت قربانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی