نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ناصر حجازی و منصور پورحیدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر و جواد نکونام سرانجام با وساطت علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به یک آشتی‌کنان ظاهری تن دادند.

باشگاه استقلال پس از درگذشت ناصر حجازی و منصور پورحیدری، دچار یک خلاء بزرگ شده است. به عبارت بهتر، یک جور پوچی مطلق بعد از آسمانی‌شدن بزرگانی که می‌توانستند مسائل ساده و پیچیده را حل و فصل کنند تا مناقشه‌هایی مانند اختلاف سلیقه مدیر باشگاه و سرمربی تبدیل به موضوعی لاینحل نشود.

جواد نکونام و علی خطیر آن‌قدر در این زمینه تندروی کردند که بعید بود کارشان تا پایان فصل به صورت مشترک ادامه پیدا کند اما وقتی امروز استقلال بزرگی مانند پورحیدری ندارد -و سایر پیشکسوتان هم بیشتر افرادی منفعل هستند- باید هم آقای میانجی، یکی باشد مثل علیرضا دبیر که خودش هیچ ادعایی در فوتبال ندارد.

کار آن‌قدر از پایه و ریشه خراب است که دبیر باید وسط ماجرا را بگیرد و نکونام و خطیر را پای یک سفره بنشاند تا بلکه رفاقتی موقتا شکل بگیرد و کار استقلال از این خراب‌تر نشود. مشخص نیست این میانجی‌گری کجا را نشانه رفته و آیا تصویری که از نکونام و خطیر ثبت شده، خبر از حل و فصل تمام مشکلات می‌دهد یا نه، اما آن‌چه این آشتی‌کنان را از درجه اهیمت ساقط می‌کند، تنهایی بی‌چون و چرای استقلال است. لابد این تیم یک بزرگ‌تر نداشت تا سرمربی و مدیر جوان را مثل علیرضا دبیر دور هم جمع کند و بگوید هر دعوایی دارید به خودتان مربوط است؛ اما آن‌چه نباید این‌جا دچار آسیب بیشتر شود، استقلال و هوادارانش است. 

نمی‌دانیم درباره این روزها چه بگوییم؛ این‌که کاش پورحیدری و حجازی بودند و کار را خودشان درست می‌کردند یا خوب شد نیستند و این روزگار نامراد را ندیدند...

در همین ارتباط ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • امیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    الحمدلله هنوز بزرگانی از این باشگاه سایه شان بر سرمان هست به بلندای تاریخ پرافتخارمان،از علی جباری گرفته تا اکبر کارگرجم،ولی وقتی میز بزرگ را پیشکش فرد کوچکی میکنید باید انتظار همه چیزو داشته باشی،البته شاید آنها هم مقصر نباشند،هر مدیری می آید و میرود و اصلا پاسخگو نیست،پدری که درآمد داره،دستش تو جیب خودش میره حرفشم تو خونه برو هست،حرف اولو تو بیشه شیر میزنه،چون هم قدرت داره،هم مناعت طبع داره،هم زحمت کشیده خودشو میخوره و هم دیگران از اون منتفع میشن،ارث تیمسار باید به امثال خودش میرسید،جای طلا تو گاوصندوق هست نه گوشه خیابون،اگر تونستی برای خودت تصمیم درست بگیری برنده هستی،اگر بنا برتصمیم دیگران باشه باید خودتو آماده همه چیز بکنی.
    • Hmmoheb IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      قشنگ گفتی و با چند گوشه و کنایه
    • امیر علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      باید برای استقلال فقط تاسف خورد علیرضا دبیر بیاد نکونام خطیر آشتی بده فقط همین فردی که یک ملت باهاش قهر هستن
    • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      داداش عجب قلمی داری . باب دیالوگ فیلمهای مسعود کیمیاییه
    • رضایاک اصلی۸ IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      خب ببینید کیسه یه تیم حکومتیه و این مسائل بسیار عادیه
  • هموطن IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    در مظلومیت تیم استقلال همین بس که با وجود اینهمه پیشکسوت، یک پرسپولیسی باید فریادرسی کنه. شماها چیکار کردین با این استقلال؟
  • اس اس IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    یقینا حجت کریمی پشت این ماجرا باشه
  • یاشاسین تیراختور IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    اگر بودند چه ............ می کردند ؟؟؟
  • طرفدار فوتبال IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    امیدوارم که هم مدیریت هم نکونام دست ارسرلجبازی بردارندوبگذارندهوادران استقلال یه نفس راحتی بکشنددرضمن وقتی کسی بزرگی میکندوبرای رفع کرورتهاپیش قدم میشود چه فرقی داردکه چه رنگی باشداصل کارمهم بودنه چیزدیگری
  • تاجی اصیل IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    امثال حجازی هیچ وقت تفکر و منش زندگیشون مثل دبیر نبوده و نیست دلیل محبوبیت اون بزرگمرد، مردمی بودن هس نه قهرمان بودن
  • مصطفی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    اون استقلال کجا و این استقلال کجا...از استقلال فقط یه اسم مونده.. طبیعیه که برای این استقلال علیرضا دبیر ریش سفید و بزرگ محسوب بشه
  • تاج کبیر IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    از پورحیدری بزرگ و ناصر خان حجازی رسیدیم به کیا :( یعنی وزارت ورزش تیمو به خواری کشونده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی