نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آتش‌بازی نیمار و دوستان در استادیوم آزادی/ زور نساجی به الهلال نرسید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال نساجی که یکی از نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیاست، در ورزشگاه آزادی برابر تیم الهلال تن به شکست داد تا به سرنوشت پرسپولیس برابر النصر گرفتار شود.

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان عربستانی به پایان رسید.

در این دیدار الکساندر میتروویچ در دقیقه ۱۸، نیمار در دقیقه ۵۸ و صالح الشهری در دقیقه ۳+۹۰ برای الهلال گلزنی کردند.

آتش بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی/ زور نساجی به الهلال نرسید

آتش بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی/ زور نساجی به الهلال نرسید

نساجی که اولین سال حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و در اولین دیدارش تیم مومبای سیتی هند را شکست داده بود، با تمام توانش گام در دیدار با الهلال پرستاره گذاشت که نیمار برزیلی را در مرکز زمین به عنوان مرد همه کاره در اختیار داشت.

بازی طبق پیش بینی شروع شد و این تیم مهمان بود که فشار را روی دروازه نساجی وارد کرد و خیلی زود به گل رسید اما کمک داور اعلام آفساید کرد تا شاگردان رحمتی از شوک زودهنگام رها شوند اما فشار یاران نیمار همچنان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۸ بالاخره دروازه نساجی باز شد.

آتش بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی/ زور نساجی به الهلال نرسید

در ادامه نساجی کمی از زیر فشار تیم الهلال خارج شد اما در دقیقه ۳۱ درگیری بازیکنان دو تیم برای دقایقی بازی را متوقف کرد. این درگیر که با حضور پرتعداد بازیکنان و پرتاب اشیاه از سوی تماشاگران همراه بود، در نهایت با اخراج دو بازیکن از نساجی و الهلال خاتمه یافت. سلمان فرج از الهلال و امیرمحمد هوشمند از نساجی با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شدند.

پس از آرام شدن فضا بازی از سر گرفته شد اما افت کیفیت دو تیم بازی را از تب و تاب انداخت و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. داور برای این دیدار ۱۳ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در اولین دقیقه وقت اضافه نیمار تا آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفت اما مظاهری توپ او را مهار کرد.

در ادامه بازهم این الهلال بود که توپ را در اختیار داشت و نساجی در نیمه زمین خودش دفاع کرد تا نیمه اول با همان یک گل به سود آبی پوشان الهلال به پایان برسد.

آتش بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی/ زور نساجی به الهلال نرسید

در نیمه دوم شرایط نساجی کمی بهتر شد و هر چند در برخی دقایق تحت فشار تیم الهلال بود اما موقعیت‌های بهتری را روی دروازه حریف عربستان ایجاد کرد که در دو مورد دروازه الهلال تا آستانه باز شدن پیش رفت. در یک صحنه شوت محکم آزاد را دروازه بان حریف برگرداند و در یک مورد هم شوت محکم و زیبای بابایی پس از برخورد به تیر افقی دروازه به زمین برگشت.

با این حال این الهلال بود که از موقعیت‌های کمش در نیمه دوم به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و نیمار در دقیقه ۵۹ از اشتباه مدافعان نساجی استفاده کرد و با شوتی تماشایی دروازه مظاهری را باز کند تا اولین گل خود برای الهلال را در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نساجی حملاتی را روی دروازه الهلال پی ریزی کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند اما الهلال در اولین دقیقه وقت اضافه سومین گل را هم به ثمر رساند تا در نهایت تیم شمالی بازی دومش در لیگ قهرمانان آسیا را ۳ بر صفر واگذار کند. نساجی به دلیل بردن تیم هندی فعلاً ۳ امتیازی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    آقا والا ما نمی فهمیم این تیمها را اصلا برای چی به تورنمنتهای بین المللی میفرستید!!!میخواهید که تجربه کسب کنید و تازه فوتبال یاد بگیرید یا اینکه!!!!
    • اشکان IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      کارهای ترکیبی بازیکنان الهلال رو دیدید روی گل اول و دوم انگار دارن تمرین میکنن عجب تیم خوبی بازم آفرین به نساجی با این که زورش هیچ رقم با الهلال نرسید اما ۶ تا گل هم نخورد اون فقط استقلال تهران عادت داره میگیرید چی میگم دیگه
  • پیمان IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    برن خدارو شکر کنن که یه دروازه‌بانِ ذاتآ استقلالی توی دروازه بود ، وگر نه راحت هف هشتایی‌ میشدن .
    • پیامم زارع IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      این آقای ذاتا استقلالی به همراه سید عقابتون زمینه آقای گل شدن الونگا شده بودن همراه هم،کری هم میخونید تو دلتون با خودتون و وجدانتون رو راست،انقدری قشنگ دروغ میگید که خودتونم باورتون میشه
  • رضا BR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    بازیکن الهلال برای توپ پرید و با بازیکن نساجی غیر عمدی برخورد کرد و تیم نساجی همه حمله ور شدن به بازیکن الهلال تماشاچیان هم با بطری حمله کردن. از اونطرف بازیکن نساجی آسیب دید بازیکن الهلال جمع شدن بالاسرش و کمک کردن و آب بهش دادن و تا لحظه ای که بلند شد کنارش بودن. بعد ما میگیم ما ایرانی‌ها فرهنگ داریم و عربها فلانن!! فوتبالمان که بزن زیرش و خطاست هیچ یعنی اخلاق هم نمیتونن رعایت کنن!!! هعی داد!
  • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    تیم نساجی اسیر نام حریف شده بود و اگر موقعیت هایی که داشتن دقت لازم رو داشتن و شانس هم باهاشون یار بود می تونستن گل بزنن اگر خودشون رو بازی می کردن و تحت تاثیر نام حریف قرار نمی گرفتن خیلی بهتر بازی می کردن موقعیت های اونا تبدیل به گل شد اما موقعیت های نساجی با بدشانسی و بعضی هاش بی دقتی گل نشد این باخت رو فراموش کنید و رو بازی بعدیتون تمرکز کنید از دعوا و خشونت هم دوری کنید
  • هوادار IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    نساجی شجاعانه تر از پرسپولیس مقابل النصر بازی کرد
  • ! IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    نساجی بد بازی نکرد
  • اشکان IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    البته ناگفته نماند که زمین مسابقه برای نساجی مناسب نبود و بازیکنان این تیم به این نوع زمین عادت ندارند چون آنها همیشه در زمینی بازی کرده اند که بزها هم نمی توانند به راحتی بر روی آن راه بروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی