نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درخواست مهم تیم‌های آسیایی از فدراسیون فوتبال؛ آیا گوش شنوایی هست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به خاطر حضور تیم‌های ایرانی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر را تعطیل کرده است.

تعطیلی لیگ برتر به بهانه بازی‌های تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا از سوی فدراسیون فوتبال در حالی صورت گرفته است که هیچ یک از دیگر کشورها لیگ خود را تعطیل نکرده اند.

نمونه اش تیم‌های عربستانی. الهلال پیش از بازی با نساجی در لیگ برتر عربستان به میدان آمده است و یقین بدانید چند روز دیگر دوباره در لیگ برتر عربستان به میدان می‌رود اما نساجی هفته‌هاست که در لیگ برتر به میدان نیامده است.

بعد از یحیی گل محمدی که از فدراسیون فوتبال و تیم ملی درخواست کرده برنامه فیفا دی بعدی را لغو و اجازه بدهند بازی‌های لیگ برتر پیگیری شود، حالا مهدی رحمتی از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کرده است.

او بعد از بازی با الهلال در استادیوم آزادی که با حساب ۳-۰ به سود تیم عربستانی پایان یافت در مورد تعطیلی لیگ برتر حرف قابل تاملی زد. او گفت:« یک جواب کلی می‌دهم که نیاز به توضیح نباشد. کل فوتبال ما تعطیل است! در حال حاضر فوتبال ما از همه جهات و نقاط تعطیل است!»

لیگ برتر به بهانه تیم‌هایی تعطیلی می‌شود که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند و حالا این تیم‌ها به این تعطیلی معترض هستند. آیا سازمان لیگ مصاحبه یحیی گل محمدی و مهدی رحمتی را خوانده است؟ اگر خوانده باشد به طور حتم برای هفته‌های بعدی لیگ برتر را به خاطر لیگ قهرمانان آسیا تعطیل نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شیشپولیس IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    یحیی گلمحمدی اگه راست میگه صریحا اعلام کنه که در تاریخ 16 مهر که با گلگهر بازی دارن 21 مهر و 26 مهر هم سازمان لیگ براشون بازی بذاره و یکی از بازی ها دربی باشه و 2 آبان هم با استقلال تاجیکستان بازی کنن. یحیی گلمحمدی میگه می خوام تیمم تو شرایط مسابقه باشه ولی 16 روز قبل بازی با استقلال تاجیکستان می خواد تیمش بازی نکنه تا مصدومی نده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی