نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اولیویه ژیرو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان میلان در بازی مقابل جنوا اخراج شد و ژیرو دستکش دروازه‌بانی پوشید و با سیو بی‌نظیری که انجام داد دروازه تیمش را نجات داد.

اولیویه ژیرو در پیروزی چشمگیر میلان در جنوا مجبور شد وارد دروازه میلان شود، و هواداران پس از اینکه این مهاجم یک سیو باورنکردنی انجام داد او را «بهتر از آندره اونانا» توصیف کردند.

ژیروی ۳۷ ساله پس از گذراندن دورانی موفقیت‌آمیز در آرسنال و چلسی همچنان در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کند. قهرمان جام جهانی فرانسه سومین فصل حضورش در میلان را سپری می‌کند و تاکنون در شش بازی چهار گل زده است. اما ژیرو بزرگترین عملکرد خود را در شنبه شب نشان داد، زمانی که غول‌های ایتالیایی برای بازی حساس سری آ به جنوا سفر کردند.

میلان پس از پرس شدید در تمام شب، سرانجام در دقیقه ۸۷ توسط کریستین پولیشیچ، وینگر سابق چلسی، به برتری رسید. اما در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده مایک مانیان به دلیل خروج از محوطه جریمه خود و سرنگون کردن مهاجم جنوا کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. خروج مانیان باعث شد ژیرو درون دروازه بایستد و اولین کار این مهاجم مقابله با ضربه ایستگاهی جنوا بود. ژیرو فقط ‌توانست بایستد و عبور توپ از بالای سرش را تماشا کند، اما با خوش‌شانسی او و میلانی‌ها توپ به تیرک برخورد کرد.

توپ در نهایت برای جنوا به کرنر رفت و جوزپ مارتینس، دروازه‌بان میزبان، نیز وارد محوطه جریمه تیم حریف شد تا شانس خود را امتحان کند اما به دلیل سرنگون کردن یکی از مدافعان میلان اخراج شد. به این معنی که هر دو تیم مجبور شدند برای لحظات باقی مانده از بازی یکی از بازیکنان خود را به جای دروازه‌بان در دروازه قرار دهند. در ثانیه‌های آخر ژیرو موفق شد شجاعانه مسیر توپ را ببندد و دروازه میلان را نجات دهد.

سپس سوت پایان بازی به صدا درآمد و میلان یک پیروزی ارزشمند به دست آورد و هواداران شروع به تشویق ژیرو کردند. بسیاری او را دروازه‌بان بهتری نسبت به اونانا توصیف کردند. یکی از هواداران نوشت: «ژیرو بهتر از اونانا است.» دیگری اعلام کرد: «کلین‌شیت هم به رکوردهای ژیرو اضافه شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی