نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبر جذاب درباره لیونل مسی/ اسطوره فوتبال آرژانتین انیمیشن می‌شود!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه کارتونی مسی و غول‌ها تولید شده و به زودی به نمایش درخواهد آمد.

لیونل مسی از طریق شبکه‌های اجتماعی پیش‌نمایشی از مجموعه انیمیشنی که با سونی موزیک انترتینمنت و سونی پیکچرز در دست تهیه دارد را منتشر کرده است.

انیمیشن «مسی و غول‌ها»، قهرمان جهان را در ۱۲ سالگی به تصویر می‌کشد که در بازگشت به خانه با موانعی روبه‌رو می‌شود. این انیمیشن بر ارزش‌هایی مانند پشتکار، انعطاف‌پذیری و کار گروهی تمرکز می‌کند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ۳۶ سالگی و در آخرین بخش از دوران حرفه‌ای خود با اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا کار می‌کند و در عین حال به تجارت نمایشی نیز مشغول است. لئو در اکانت اینستاگرام خود در کنار ویدیویی از مسی و غول‌ها نوشت: «کار در دست تولید...». کمپانی سونی موزیک اعلام کرد: «مسی و غول‌ها به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر در دسترس خواهند بود.»

مسی همچنین در مستند «ملاقات مسی و آمریکا» برای اپل تی‌وی پلاس حضور خواهد داشت. اپل تی‌وی پلاس که حق پخش مسابقات لیگ آمریکا را برای ۱۰ سال آینده دارد از یک میلیون عضو جدید برای فصل MLS خبر داد. سرمایه‌گذاری این شرکت برای پخش انحصاری مسابقات، که ۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، به همکاری نزدیک به ۳۰ ساله لیگ ایالات متحده و ESPN پایان داد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده پیشنهاد دوباره سعودی‌ها برای مسی/ لئو تابستان وسوسه نشد، حالا می‌شود؟!/ آرزوی رویارویی دوباره مسی و رونالدو محقق نمی‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لیگ معلولان IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    پول ببین چقدر مهمه که مسی حاظر شد بره لیگ معلولان البته الان یه سری ها میگن اگه پول مهم بود براش میرفت عربستان نه گلم پول همون عربستان چند ساله به دست میاره اینجا با تجارت
    • پژمان طحان IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      لیگ ام ال اس با حضور مسی متحول شده و هر چی هست از لیگ صحرا نشینان سوسمارخور بهتره... فقط امثال رونالدو که اول به پول اهمیت میدن و آخر به خانواده و رفاهشون، میرن عربستان
  • عرشیا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    خیلی ممنون از لطف شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی