نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
۱۰ |
۱
عکس| رجزخوانی کیروش قبل از دیدار با ایران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که هدایت قطر را برعهده دارد ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در تورنمنت اردن به پیروزی برسد.

تورنمنت چهارجانبه اردن از امروز جمعه با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد که تیم ملی قطر با کارلوس کیروش به مصاف عراق خواهد رفت و تیم ملی فوتبال ایران نیز با اردن دیدار می‌کند تا تیم‌های برنده راهی فینال شوند و تیم‌های بازنده هم در رده بندی برابر هم قرار بگیرند.

کارلوس کیروش که سالها هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و در سه جام جهانی با این تیم حضور پیدا کرد، حالا سرمربی تیم ملی قطر است و در صورت پیروزی تیمش برابر عراق و برنده شدن ایران برابر اردن، در فینال رودروی شاگردان سابقه خود قرار خواهد گرفت.

کیروش در تازه ترین متنی که پیرامون حضور در تورنمنت اردن منتشر کرده آورده است: «ما اینجا هستیم تا بازی کنیم، اینجا هستیم تا فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم، اینجا هستیم تا برنده شویم و اگر بازی خوبی انجام بدهیم یا ندهیم، ما اینجا هستیم تا یاد بگیریم چگونه به پیروزی برسیم؛ مهم هم نیست چه نتیجه‌ای رقم بخورد.»

عکس| رجزخوانی کیروش قبل از دیدار با ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Hmmoheb IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    بعد از این تورنمنت کی‌روش اخراجی
    • عادل IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      با اخراج کيروش به شما چی می رسه ؟؟؟؟ احتمالا فقط مرحمی برای کينه های شماست !!!!!
  • یعقوب IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    مسخره ترین آدم روی زمین . فقط بلده شعار بده
    • عادل IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      قطعآ خيلی چيزها بلده که درتمامی قاره های دنيا مربی گری کرده و در سن 70 سالگی هنوز هم خواهان داره !يادآوری می کنم دوباره ! دودوره قهرمانی جهان با جوانان پرتغال - يک قهرمانی جهان با نوجوانان پرتغال - معمارفوتبال نوين پرتغال - اسپورتينگ -ال اس آمريکا - نايوگا ژاپن جايگزين ارسن ونگر - امارات - منچستر يونايتد - رئال مادريد - آفريقای جنوبی - تيم ملی پرتغال - ايران - کلمبيا - مصر - قطر . توصيه می کنم که فيلم جديد بکام را ببينيد تا متوجه بشويد که چطور حتی فرگوسن را برای اخراج بکام از منچستر قانع می کنه و چطور دوباره بکام در رئال شاگرد کيرو ش میشه ! اينکه بعد از کيروش طی چند سال چند تا مربی از رئال توسط پرز اخراج می شوند و نهايتآ عدم نتيجه گيری رئال منجر به استعفای خود پرز ميشه ! تعريف و تمجديد سولشير از کيروش و .....! درضمن اين نسلی که الان داريم نتيجه ده سال حضور کيروش در ايران بوده ! اينکه 2 سال پياپی به جام جهانی رفتيم و بازيکنانی همچون طارمی و آزمون و جهانبخش پاشون به اروپا باز شده و ديگه تيم ما ازرويا روئی با بازيکنان بزرگ جهان همچون مسی و رونالدو ترسی نداره و از پيش بازنده نيستند
  • مسعود IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    کیروش ۸سال تو در ایران ۸ سال چندین سال سرمربی تیم ملی ایران بودی هیچ مقامی برای ایران کسب نکردی فقط شعار می دادی و مربیهای داخلی ایران را تخریب میکردی ولی الان توی این جام متوجه میشوی همین مربیهای داخلی ایران خیلی ارزشمند هستند حیف از آن پولهایی خرج تو کردند
    • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      انتظار داشتین چه مقامی بیاره؟
  • حمید IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    کجای جمله ای که گفته رجزخوانی محسوب میشه؟
  • مجتبی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    بعد از رفتن از ایران تازه به تنظیمات کارخانه برگشته به بهترین با نحو و پر معنا ترین کلمات هدف از ورزش بیان کرد، گفت که اگر اخلاق،برنامه ریزی و تلاش داشته باشیم ،به اندازه این داشتها نتیجه حاصل میشه در واقع برد باخت درون زمین علتش کسری برنامه در خارج از مسابقه هست . کسانی که درک نمیکنن این مطالبو و فقدان دانش کافی دارن مجبورن یا توهین کنن یا فحش بدن، هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی