عکس| رونمایی از کیت جدید و جالب سنگربان سابق شیاطین‌سرخ
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوید دخئا ویدیویی از خود با لباس جدیدی را به اشتراک گذاشته و به قدم بعدی در حرفه خود اشاره می‌کند.

داوید دخئا از یک کیت جدید در اینستاگرامش رونمایی کرد. این بازیکن اسپانیایی پس از جدایی از منچستریونایتد در تابستان تبدیل به بازیکن آزاد شد و گمانه‌زنی‌ها در مورد مرحله بعدی زندگی حرفه‌ای او بسیار زیاد است. دخئا به شدت به رئال مادرید پیوند خورده بود ولی آنها تصمیم گرفتند کپا آریزابالاگا از چلسی را به صورت قرضی به خدمت بگیرند. انتقال به بایرن مونیخ نیز ناکام ماند. او حتی هفته گذشته در حال تمرین در منچستر دیده شد، و هواداران یونایتد از باشگاه خواستند تا او را بازگرداند.

در حالی که دوران فوتبال او به بن‌بست رسیده، اما دخئا به پیگیری مسائل خارج از زمین ادامه می‌دهد. او در سال ۲۰۲۱ تیم ورزش‌های الکترونیکی خود به نام Rebels Gaming را تأسیس کرد. یک سال بعد خوان ماتا هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد و برونو فرناندش کاپیتان فعلی باشگاه به عنوان سهامدار به جمع اضافه شدند.

دخیا در استوری اینستاگرام اخیرش کیت جدیدی که تیم ورزش‌های الکترونیکی او منتشر کرده را به نمایش گذاشت. این کیت با قیمت ۴۷.۶۵ پوند (۵۴.۹۰ یورو) به فروش می‌رسد. صفحه Rebels Gaming در اینستاگرام ۲۸۰۰۰ دنبال‌کننده دارد و در تعدادی از مسابقات eSports در بازی‌هایی از جمله League of Legends، Rainbow Six Seige و Valorant حضور دارد. برترین جایزه برای قهرمانی در رویداد League of Legends  که بزرگترین رویداد است، ۱.۸ میلیون پوند تخمین زده می‌شود.

در بیانیه دخئا در وب‌سایت این تیم آمده است: «راه‌اندازی Rebels Gaming در ورزش‌های الکترونیکی رویای دیگری است که به حقیقت پیوست. در این پروژه ارزش‌های اصلی که از بدو ورود من به فوتبال حرفه‌ای همراهی‌ام کرده در چارچوب نوآوری و توسعه بی‌نظیر فناوری به نسل جدید القا می‌شود. عصر دیجیتال و پیشرفت تکنولوژی زمینه بازی جدیدی را ایجاد می‌کند که در آن می‌توان توانایی‌های جدید و رویاهای جدید را توسعه داد. بیایید از این فرصت بزرگ استفاده کنیم و جامعه‌ای بهتر بسازیم.»

رشد ورزش‌های الکترونیکی از دید کسانی که ثروت کلانی دارند نیز دور نمانده است. عربستان سعودی اخیرا فستیوال جدید Gamers۸ eSports را راه‌اندازی کرده که دارای جایزه رکوردشکنی به ارزش ۳۷ میلیون پوند است. طبق گزارش eSports Insider، این مسابقات حدود ۴ میلیون پوند جایزه را بین سازمان‌های ورزش الکترونیکی که در عناوین متعددی در جشنواره قرار گرفتند، توزیع کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی