نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
داوید دخئا
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوید دخئا پس از جدایی از منچستریونایتد موفق به پیدا کردن باشگاه مناسبی نشد و همچنان به تنهایی تمرین می‌کند.

داوید دخئا، دروازه‌بان باتجربه، پس از ترک منچستریونایتد در تابستان امسال همچنان به دنبال خانه جدیدی می‌گردد. این بازیکن ۳۲ ساله ۱۲ سال را با شیاطین سرخ گذراند اما بعد از اینکه آندره اونانا جایگزینش شد، بدون خداحافظی کنار رفت.

احتمالا فکر می‌کنید که صف طولانی از باشگاه‌هایی که مایلند برنده دستکش طلایی فصل گذشته را به خدمت بگیرند تشکیل شده، اما اینطور نیست. در واقع به گزارش نشریه «میل»، به دلیل اینکه پیشرفت خاصی در بازی دخئا به وجود نیامده خیلی از مربیان علاقه‌ای به جذب او ندارند.

اونانا به دلیل بازی با پاهایش توسط اریک تن‌هاخ به اولدترافورد آورده شد، و دخئا همواره در این قسمت مشکل داشت. تیم‌هایی در تابستان امسال به سراغ دخئا رفته بودند و اگر اتفاقات خاصی رخ نمی‌داد این بازیکن اکنون تیم داشت.

رئال مادرید زمانی که تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید، علاقه‌مند به جذب دروازه‌بان سابق اتلتیکو مادرید بود. اما وقتی متوجه شدند که می‌توانند کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت بگیرند توجه خود را به دروازه‌بان چلسی معطوف کردند.

دخئا و همسرش ادورنه گارسیا مشتاق بازگشت به اسپانیا و اقامت در کشور خود هستند. این زوج در تابستان امسال ازدواج کردند و احتمالا یکی از دلایلی که دخئا تبدیل به بازیکن آزاد شده همسرش ادورنه است. گفته می‌شود که تیم الهلال عربستان به دنبال جذب این دروازه‌بان به خاورمیانه بود تا به بازیکنانی مانند نیمار و الکساندر میتروویچ بپیوندد. اما طبق گزارش‌ها، همسر این ستاره به صراحت اعلام کرد که تنها زمانی که تمام گزینه‌ها از دست بروند، حاضر است به آنجا برود.

امتناع دخئا در را برای یاسین بونو باز کرد تا به جای سویا به الهلال بپیوندد و به این ترتیب دخئا بدون باشگاه ماند. اکنون آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و فقدان گزینه‌ها می‌تواند باعث شود که او پایان زودهنگام حرفه خود را اعلام کند. گفته می‌شود که اگر دخئا نتواند باشگاه جدیدی پیدا کند که در آن شماره ۱ باشد، بازنشستگی خود را اعلام خواهد کرد. قهرمان لیگ برتر ۲۰۱۳ در حال حاضر به تنهایی تمرین می‌کند تا در صورت پیدا کردن گزینه مناسب از نظر جسمانی روی فرم باشد.

بیشتر بخوانید:

دخئا همچنان بیکار است/ همسرش در این وضعیت بی‌تاثیر نبود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی