نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قلعه‌نویی بررسی می‌کند؛ این بازیکن شایسته دعوت به تیم ملی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی در هفته های اخیر یکی از بازیکنان موثر تیم پرسپولیس در خط میانی بوده است. هر چند اشتباه او در بازی با ذوب آهن منجر به باز شدن دروازه سرخ ها شد.

اشتباه سروش رفیعی در بازی با ذوب آهن از جمله اتفاقات اجتناب ناپذیر در فوتبال است که ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و این اشتباه بازی های خوب سروش را در ترکیب تیم پرسپولیس زیر سوال نمی‌برد.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد، امیر قلعه‌نویی قصد دارد بحت دعوت از سروش رفیعی به اردوی تیم ملی را در بازی های بعدی مورد بررسی قرار دهد و در صورت صلاحدید این بازیکن را به اردوی بعدی دعوت کند.

سروش رفیعی در مورد حضور دوباره خود در اردوی تیم ملی می‌گوید: من هم به اندازه بچه‌ها یا کمتر از آنها، در قهرمانی‌های فصل قبل پرسپولیس نقش داشتم. بحث تیم ملی، یک مسئله ملی است و من تمام تلاش خودم را می‌کنم و هنوز هم برای دعوت به تیم ملی امیدوار هستم. آقای قلعه‌نویی را می‌شناسم و از قبل هم با خواسته ایشان آشنا هستم. من باید تمام توانم را تا آخرین لحظه بگذارم و اگر ایشان صلاح بدانند، به تیم ملی دعوت می‌شوم و خیلی خوشحال خواهم شد و پس از آن تمام توانم را برای تیم ملی  می‌گذارم؛ در غیر این صورت فقط برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج را در جام ملت‌های آسیا بگیرند.

گفته می‌شود برای یکی از اردوها تنها بازیکنان داخلی حاضر می‌شوند و لژیونرها حضور نخواهند داشت و در این اردو سروش رفیعی شانس زیادی برای دعوت به اردوی تیم ملی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط تیم ملی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    سروش فقط مقابل تیمهای ضعیف خوب بازی میکنه همانطور که شهاب زاهدی هم مقابل تیمی مثل پیکان با گلری ضعیف مثل ناصری میتونه گل بزنه ، شگرد خبرنگاران لنگی هم در این مواقع معرفی همچی بازیکنانی به تیم ملیه ، این سروش میخواد مقابل کره و ژاپن و عربستان و...خط هافبک تیم ملی رو بگردونه ؟؟؟!!!
  • علی.تقوی US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    به.جای.چشمکی.بره.خیلی.به تره..جوانتره.بعد.چشمکی.خیلی.ریسکی.بازی.میکنه..هر..لحظه.احتمال.پنالتی.دادن.مربی.شمایید..ولی.همیشه.بهترین..کارشناسان.مردمند۸
  • ع ق QA ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    غیر ممکنه چشمی با اون فوتبال مسخره را بذاره کنار ؟! نه دیگه نمیشه یکی از باند آبی را کنار بذاره بعدش نشه بگی قلعه تبانی و باند بازی بی برنامه بی برنامه بودن برنامه باند زرد آبی فدراسیونه
  • ناشناس IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    باز قلعه‌نویی هوس رباط صليبي بازیکن پرسپولیس رو کرده
  • عدالت خواه IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    مفت گرونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی