نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
۵ |
۰
کلوب| استقلال بی‌خیال صدر نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این هفته‌ها استقلال به تنها چیزی که نیاز دارد، برد و کسب ۳ امتیاز تمامی بازی‌هایش است.

بازی‌هایی که چه تنها با یک گل به اتمام برسند و چه بازیهایی که با تعداد گل بالا و به نوعی جشنواره گل به پایان برسند، همه و همه یعنی اینکه استقلال همچنان می‌برد و تصمیم ندارد امتیازی از دست بدهد.

بهترین شروع فصل در چند فصل اخیر در فصلی که حتی می‌توان گفت سخت ترین و پر مانع ترین فصل برای آبی پوشان بود تنها و تنها نشان از جسارت و شجاعت و عرق و تعصب نفراتی دارد که با جان و دل برای پیراهن و تیمشان خالصانه بازی می‌کنند.

استقلال هفته‌هاست دست بردار صدر جدول نمی‌شود و در رقابتی بسیار نزدیک با پرسپولیس و سپاهان مثلثی رقابتی سخت و سنگینی را برای قهرمانی در همین اوایل فصل آغاز کرده است، رقابتی که در چند فصل گذشته بیشتر در هفته‌های پایانی بین دو یا چند تیم شاهد آن بودیم که این فصل از ابتدای آن استارت زده شده است.

استقلال این هفته هم هر چند باز در یک صحنه در محوطه جریمه شانس تصاحب یک پنالتی را از دست داد اما باز با تک گل بازیکن ارزشمند خود یعنی آرمان رمضانی که در فصل گذشته چنین گل‌های ۳ امتیازی بسیاری را به ثمر رسانده بود اینبار هم از عادت خود که به ثمر رساندن  تک گل‌های ۳ امتیازی است برنداشت و دفاع تمام قد بازیکنانش از تک گل به ثمر رسیده در ۶۰، ۷۰ دقیقه باقیمانده ثابت کردند که همه جوره امتیاز می‌خواهند و هرگز تصمیم ندارند نیم فصل اول امتیازی از دست بدهند تا بعدها در پایان فصل زود از کورس قهرمانی جا بمانند.

استقلال هر چند با یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار دارد اما در یک تصمیمی جدی دیگر نمی‌خواهد دست بردار صدر شود و این رده و پله را از دست بدهد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hamid IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    چه جالب خیلی ها نمیدونن ما که میدونیم برا اشتباهات داوری چجوری موضع میگرفتید بازی امشب تیم سوگلی تون و پنالتی دقایق اخر بازی طلب ما بقیه اشتباهات بماند ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • ایران US ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    جناب فخرالحاج ، لطفا مقاله ای هم در مورد نیاز به داور خارجی + VAR برای دربی مرقوم بفرمایید.
  • رضا IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    رمضانی به دلیل تکل خشن باید در این صحنه اخراج می شد . روی مهرداد محمدی پنالتی نشد . اسپک زدن بازیکن استقلال واضح بود . نمی دانم چرا داور کارت نداد
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    تا تبانی و کمک های داور در زمین برای کیسه هست کیسه میاد بالا البته ضد فوتبال هم تاثیر داره برای کیسه
  • صالح IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    باید بازی به بازی تمرکز کنیم و نهایت تلاش مونو برای بدست آوردن سه امتیازها بکار بگیریم... بازیکن ها و کادر فنی باید بیشتر تمرکز کنن تا اشتباهات فردی و تیمی کمتر بشه تا به امید خدا آخر فصل دل هوادارا شاد بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی