نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مهدی تارتار - ملوان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها ملوان با مهدی تارتار، به یکی از تیم‌های با انگیزه در رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شده است.

مهدی تارتار که دیروز تیمش (ملوان انزلی) مقابل پرسپولیس به میدان رفت و به نتیجه تساوی رضایت داد، این روزها به چهره ای محبوب در بندر مه آلود تبدیل شده است.

او وقتی از مدیران نه چندان باتجربه و ورزشی ملوان حکم سرمربیگری گرفت، چهره مورد اعتماد انزلی چی‌ها نبود؛ چرا که پس از جدایی غیرمنتظره پژمان نوری و مازیار زارع، به نظر می‌رسید تارتار کار بسیار سختی در ملوان خواهد داشت و هرگز هم جای مردان ریشه دار این تیم را پر نخواهد کرد.

در مدت زمان اندک اما مهدی تارتار توانست از ملوان یک تیم با انگیزه بسازد و کمک هواداران همیشه در صحنه این تیم به او، آنقدر قابل توجه بود که هر بار ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران به میدان می‌رود، زن و مرد حضورشان را با تمام وجود اعلام می‌کنند.

در هر حال، بی ادعا بودن تارتار و حرف‌ها و مصاحبه‌های دقیق و جالب او باعث شد تا انزلی چی‌های ملوان دوست، این مربی را در خانه خود پذیرا باشند. تارتار با تعریف و تمجید از نوری و زارع و احترام ویژه به پیشکسوتان ملوان نشان داد برای جنگ و چالش با خودی‌ها به انزلی نیامده است. بلکه او آمده تا برای مدتی، سکان هدایت تیمی را در دست بگیرد که خیلی‌ها دوستش دارند و این تیم قدیمی را از هر نظر تحسین می‌کنند.

دیروز تارتار در کنفرانس دیدار ملوان - پرسپولیس به نکته ای اشاره کرد که کمتر از مربیان فوتبال ایران شنیده ایم؛ «همه بچه‌ها زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم. باید ذهنیت بازیکنان را به قدری قوی کنیم که وقتی چنین موقعیت‌های گلزنی مقابل تیم‌های بزرگ نصیب آنها می‌شود، از این فرصت‌ها استفاده کنند. این ایراد به ما مربیان برمی‌گردد.»

مهدی تارتار در نقش مردی ظاهر شد که تقصیرات را بر گردن می‌گیرد حتی اگر ایراد خاصی به او وارد نباشد؛ او نشان داد که ضمن مربیگری و مدیریت در ملوان، قدر بازیکنان و هواداران این تیم را می‌داند. انعکاس این حرکات تارتار، استقبال مردم انزلی از او و تقویت عشق و علاقه به ملوان است و این نکته نشان می‌دهد در این بازه زمانی کوتاه، سرمربی ملوان موفق شده است به یکی از چهره‌های مورد علاقه ملوانی ها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: تارتار پس از توقف پرسپولیس؛ وقتی این صحنه را دیدم خیالم راحت شد/ اگر روزی زورمان به آنها نرسید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملوانییم IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    ملوان همیشه قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی