نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اقدام جنجالی هادی چوپان در فینال مستر المپیا/ گرگ ایرانی با همه قهر کرد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی چوپان عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های معتبر مسترالمپیا را از آن خود کرد.

هادی چوپان، قهرمان سال گذشته رقابت‌های مسترالمپیا، عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را در سال ۲۰۲۳ در کالیفرنیای آمریکا از آن خود کرد.

هادی چوپان پس از آن که مدال نقره گرفت و از رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بازماند و لانسفورد آمریکایی به عنوان قهرمان این مسابقات و برنده ۴۰۰ هزار دلار جایزه مسترالمپیا اعلام شد، در اعتراض به رای داوران، صحنه مسابقات را ترک کرد و از گرفتن عکس دسته جمعی نیز امتناع کرد. این کار چوپان در حالی صورت گرفت که رقیبان، سال گذشته پس از اعلام نام او به عنوان قهرمان مسترالمپیا به چوپان تبریک گفته بودند.

هادی چوپان، چهره شاخص بدنسازی ایران، یک مدال طلا و دو برنز مسترالمپیا را نیز علاوه بر نقره امسال در کارنامه خود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • پیمان IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    شُکرگزاری یعنی ؛ "وقتی امروز چیزی را داری ، یادت نره یک روز آرزویِ این را داشتی" . خدایا برای نعمت‌ها و داده‌هایت شُکر و همچون و همیشه ناظر و تسلیم و بنده‌ات هستم . ( بیائید بی پروا یک بار برای داشته‌هامون شاکر باشیم و با صبوري نیمه‌ی پُرِ لیوان را ببینیم.) ((ایمان دو نیم است ؛ نیمی صبر و شکیبائی و نیمی شُکر و سپاسگزاری))
    • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      آفرین آقا پیمان عزیز . فقط نمی دونم چرا 7 نفر تا حالا جمله شما رو دیسلایک کردند در مقابل فقط 2 تا لایک ؟؟!!! این تعداد لایک و دیسلایک برای یک پیام درست و اخلاقی یک ویترین و یک سمپل از نوع اعتقادات مردم ایرانه . مردمی که در ظاهر متدین هستند اما از خودشون فردگرا تر و اومانیست تر توی دنیا نیست . و اینم عجیبه که چرا سایت خبر یک پیام " درست و اخلاقی " رو منتشر کرده ؟؟!! چون این سایتها و مخصوصا سایتهای ورزشی فقط از پیام های کل کل و دعوا و توهین خوششون میاد که مردم به همدیگه بپرند و اینها هی بازدید و ترافیک بگیرن ( سایت خبر خداییش منو سانسور نکن خودتون می دونید راست میگم )
  • ali IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    پس ببینید اون فیل هیث که 7 دوره قهرمان میشه چه اعجوبه ای هست که بدنش رو ارتقا میده، این الان بهترین ورژن هادی بود دیگه
    • مجید IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      مرد مومن شرایط ورزش و امکانات اونا رو با سفیدکار زحمتکش مقایسه میکنی .. واقعا متاسم برات با قضاوتت....
  • . IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    نایب قهرمانی این مسابقات هم دست کمی از قهرمانی نداره .به امید قهرمانی های بعدی این ورزشکار ایرانی .
  • محمدحسین IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    اصلا هرچی نباید این کارو می کرد هادی چوپان این همه پست های انگیزشی و نمیدونم شکرگذری و از این حرفا میزاری بعد اینطوری رفتار کردی؟ چطور سال گذشته اکثر رقبا بهت احترام گذاشتند و این کارا رو نکردن؟ متاسفانه یه سری چیزا تو خون ما ایرانی ها رفته و بیرون هم نمیاد!
    • بابا پنجعلی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      عزیز برادر حقشو خوردن!!! اگر شکست بخوری و بدونی شکست حقته جای اعتراض نداره. اما وقتی میدونی جلوی چشم همه حقتو خوردن قضیه فرق میکنه
    • محمدحسین IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      اصلا فرض رو هم بگیریم حقشو خورده باشن مرام جوانمردی لازمه تو این جور وقت ها که به کسی که قهرمان میشه احترام بزاری. چطور سال گذشته حقشو نخوردن و جایزه بهش دادن، امسال حقشو خوردن؟ از طرفی اعتراض یه سری قوانین داره، مراحل داره، طبق قانون بره اعتراض کنه. نه اینکه صحنه رو ترک کنه و به باقی رقبا بی احترامی کنه.
    • محمد پنجعلی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      پدر پنجعلی انگار توهم زدی.از کدوم حق حرف میزنی.تا زمانی که توهم توطعه داریم و همه شکست ها را گردن این و اون و داور میندازیم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم.مشکل کل ورزش ما همینه
  • تاج کبیر IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    😂😂😂.مرد اخلاق.اخلاقش زمانی که برای رقبا زبون در آورد مشخص شده بود.
  • NAN IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    درود: من عاشق هادی چوپانم،ولی با این کارش اصلا موافق نیستم،حتی اگه حقش رو خورده باشن.یک سری رفتارها در تفکر ما ایرانیها نقش بسته،به قول معروف توی خون ماست،و مختص هادی هم نیست.مثل توهم خودبزرگ بینی،توهم نژاد برتر، توهم توطئه و . . .،البته خیلی از رفتارهامون هم در دنیا زبانزد و انسانی هست. به امید روزی که تفکرات غیراخلاقی از ذهن ما ایرانیها پاک بشه،و انسانیت در ما رشد کنه. بدرود.
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    گرگ زخمی .سال دیگه هم هست .بر گله ناحقی حمله کن گرگ همیشه گرگه
  • پیتر IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    مرد فقط رونالدو خدا اول ظرفیت هر چیزی رو به آدم بده
  • دمت گرم خوب کرد این غیرت نباید زیر حرف زور بری من IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    دمت گرم خوب کردی زیر حرف زور نرفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی