نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اتمام حجت وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس را هم واگذار می‌کنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌داری کار وزارت ورزش نیست و استقلال و پرسپولیس را هم واگذار می‌کنیم.

کیومرث هاشمی در بازدید از آکادمی فوتبال گنبدکاووس متعلق به صادق درودگر با اشاره به استعدادهای ورزشی استان گلستان در رشته‌های مختلف ورزشی  اظهار داشت: این استان علاوه بر اینکه در رشته سوارکاری پتانسیل بسیارخوبی دارد، در رشته‌های فوتبال، والیبال و..نیز از استعدادهای قابل نوجهی برخورداری است.

وی افزود: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های ما است  و ما از عزیزانی که می‌خواهند در ورزش سرمایه‌گذاری کنند, حمایت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه کار ما  باشگاه‌داری نیست، یادآور شد: بر این اساس استقلال و پرسپولیس نیز به بخش‌خصوصی واگذار خواهند شد.

وی در پایان خطاب به درودگر تاکید کرد:  به مدیریت ورزشی استان هم  موضوع توجه به سرمایه گذاران و بخش خصوصی تاکید شده است. بنابراین در هر زمینه‌ای که احساس کردید نیاز به کمک بیشتری است در خدمت شما عزیزان وجامعه ورزش هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    فقط واگذار کنید به شرکت خصوصی یا فرد خصوصی. واقعا مهم نیست اون شخص کیه. همینکه یکی مثل زنوزی باشه و قدرت اداره باشگاه ها رو داشته باشه کافیه. خسته شدیم از اینکه مدیران نالایق انتخاب بشه و به باشگاه ها رسیدگی نشه. واگذار کردن به یه وزارت دیگه یا جاهای دولتی و نیمه دولتی به اسم خصوصی سازی هیچ فایده ای نداره. کار دولت باشگاه داری نیست. تخصص و توان و اراده لازمه رو هم نداره
  • دوستاره حسرته IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    امسال ببینیم ببینیم باز به به چه بهونه ای قهرمان دو دوره آسی رو حذف و تیم سوم پایتخت و میفرستن آسیا و دوباره یه آبروریزی بزرگ دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی