نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری درباره نایکی؛ آن‌ها یک وبسایت مخفی برای ورزشکاران دارند/ رونالدو هم از این سایت سفارش می‌دهد؟
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بن فاستر از یک وبسایت مخفی پرده برداشته که فقط ورزشکاران نایکی به آن دسترسی دارند.

بن فاستر در ابتدای فصل و پس از یک دوره کوتاه در رکسام، به دوران حرفه‌ای خود پایان داد. او از زمان بازنشستگی پادکست خود را راه‌اندازی کرده و وارد دنیای رسانه‌های فوتبال و تولید محتوا شده است. او در زمان بازی تحت حمایت مالی کمپانی بزرگ نایکی بود. این مرد ۴۰ ساله در یک قسمت از پادکست «فازکست» خود توضیح داد که ورزشکارانی که تحت اسپانسری این برند هستند می‌توانند به برخی از محصولات دسترسی انحصاری داشته باشند.

فاستر گفت: «ورزشکاران نایکی یک نماینده داشتند که کفش جدید را به آنها نشان می‌داد و می‌گفت چه چیزی در راه است و از آنها می پرسید که آیا به چیزی نیاز دارند یا خیر. هر چند الان همه چیز تغییر کرده است. امروزه ورزشکاران نایکی یک وبسایت مخفی دارند که کلمه و رمز عبور مخصوص به خود را خواهند داشت. می‌توانند محصولات جدید را ببینند و سفارش دهند. همه آنها یک حساب با اعتبار مالی زیاد دارند و هرچه می‌خواهند می‌خرند.»

نایکی با صدها ورزشکار در سراسر جهان از جمله کریستیانو رونالدو، لیا ویلیامسون و لبرون جیمز شریک است. برخی از معاملات در طول چندین دهه انجام شده است. تایگر وودز از سال ۱۹۹۶ با نایکی قرارداد دارد و طبق گزارش‌ها، رونالدو که در سال ۲۰۱۶ یک قرارداد مادام‌العمر با این کمپانی بسته بود، سالانه نزدیک به ۱۹ میلیون پوند برای شریک شدن با نایکی دستمزد می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی