نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شکایت یک شخص از علی خطیر و عضو هیئت مدیره استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجراهای مدیریتی در استقلال می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد.

کمتر از یک ماه قبل بود که علیرضا خانی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شکایت از علی خطیر و فرشید سمیعی مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شد و این ادعا را مطرح کرد که آنها در یکی از اسناد تعهدآور باشگاه امضای او را جعل کرده‌اند.

البته خانی چند روز قبل از هیئت مدیره استقلال کنار رفت و مجمع باشگاه علی آقا محمدی را جانشین او کرد ولی داستان امضا و ماجراهای مربوط به آن می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد. بر اساس پیگیری‌های ما، قضیه دیگر به مجمع باشگاه استقلال برنمی‌گردد ولی خانی می‌تواند اسناد خودش را به دادگاه ارائه کرده و شکایت خود از علی خطیر و فرشید سمیعی را در قالب یک پرونده مستقل و  به عنوان یک شخصیت حقیقی دنبال کند.

اینطور که حقوقدانان می‌گویند، اگر خانی چنین کاری را انجام داده و بتواند طرف مقابل را محکوم کند، خطیر و سمیعی به زندان یا جزای نقدی محکوم خواهند شد اما اگر این دو نفر حکم قطعی تبرئه بگیرند، آنگاه می‌توانند در جایگاه شاکی اعاده حیثیت کرده و از عضو کنار رفته هیئت مدیره باشگاه استقلال شکایت رسمی بکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جاعلآباد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    دیگه چرا ازدرویش شکایت میکنیدمگه چندتاپرونده جعل توصف فرمالیته کردن مثل تخلفات ۶گانه نداریدحالابماندکه مثل پیامک عضوکارگروه که گفتند اشتب ارسال شده،اینارامیگن اشتب امضاشده وسمیعی وخطیر(پاداش سفیرراگرفت که النصرفرستاده)چشمشون ندیده فکرکردنداسم خودشون نوشته شده
    • شاهین IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      بچه فلاح این هزارمین اسم جدیدت هست!! حداقل یجوری رو املا و دیکته خود کارکن، مردم متوجه بشن چی داری بلغور میکنی و مینویسی؟؟ بیسوادی و بیکلاسی شما لنگی محترم و گریه در جای جای کامنتهایی که میگذاری پیداست و معلومه!! جالب اگه باشگاه لنگ بیکلاس و گریه و همیشه بازنده تقلب و یا جعل کنه هیچ اشکالی نیست ولی برا دیگران که هنوز ثابت هم نشده برا شما لنگیان محرز و آشکاره؟ نمیدونم از این تهمت زدنها و افترا زدنها بکجا میخواید برسید اما یک چیز قشنگ مشخصه اونم اینکه دارین میسوزین و آتیش میگرین که امسال تیمتون تیم نیست و تو باقالیاست و همیشه باید ته جدول باشه، مشکل شما لنگیان اینه نه چیز دیگه!! شما لنگیان خواب نیستین بلکه خودتونو بخواب زدین پس بسوزین و بمیرین از این حسادتها که چشماتونو کور کرده!! طرفدار درپیت و کلنگی که شما لنگی محترم باشی حتما برازنده و در حد و اندازه همون تیم کلنگ و درپیت لنگ هست، اینو همیشه یادت باشه لنگی درپیت و کلنگ و گریه و همیشه بازنده حسود........... عشق است و عشق است، استقلال کبیر و همیشه قهرمان سرور و سالار هرچی لنگی حسود مثل شماست در جهان ✌✌ 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • Aa IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    کیسه س دیگع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی