نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
هالند تحمل آب‌وهوای شهر منچستر را ندارد؟/ گواردیولا به این شایعه واکنش نشان داد!
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا به ادعای نشریه‌های اسپانیایی مبنی بر ناراضی بودن هالند در سیتی واکنش نشان داد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، ادعای رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر نارضایتی ارلینگ هالند در این باشگاه را رد کرد. به گفته نشریه اسپانیایی ال‌دسمارکه، مهاجم نروژی نمی‌تواند شهر و آب و هوای بد آنجا را تحمل کند و علاقه‌مند به انتقال به رئال مادرید است. هالند در سال ۲۰۲۲ به منچسترسیتی نقل مکان کرد و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر ۳۶ گل به ثمر رساند و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

گواردیولا گفت: «شما باید از رسانه‌های مادرید بپرسید که آیا او ناراضی است. شاید آنها اطلاعات بیشتری از ما داشته باشند. ما هیچوقت اینطور حس نکردیم که او ناراضی است. ناراحت بود چون دو ماه مصدوم بود و نتوانست بازی کند، اما شاید رسانه‌های اسپانیا، به خصوص مادرید، اطلاعات بیشتری از ما داشته باشند. ما نمی‌توانیم حرف‌های مردم را کنترل کنیم، اما مهم این است که او خوشحال است. اگر ناراضی باشد تصمیم خود را می‌گیرد.»

هالند روز چهارشنبه پس از ۱۰ بازی غیبت به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به میادین بازگشت و منچسترسیتی با نتیجه ۳-۱ برنلی را در لیگ برتر شکست داد. این بازیکن ۲۳ ساله ممکن است در سفر تیم گواردیولا به برنتفورد در روز دوشنبه در ترکیب اصلی حاضر شود.

سرمربی منچسترسیتی افزود: «او ۲۵ دقیقه بازی کرد و هر انتقال، هر پاس، همه بازیکنان به او نگاه می‌کردند. می‌دانم که او چقدر برای ما مهم است. ما سعی می‌کنیم همه مهاجمان خوشحال باشند، به خصوص او، و این بستگی به نحوه بازی ما دارد. اگر راحت و خوب بازی کنیم، او توپ‌های زیادی خواهد گرفت. این همان چیزی است که ما می‌خواهیم و بعد از آن خودش بقیه کارها را انجام خواهد داد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی