نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقال‌های بزرگی که آخرین روز هوا شدند!/ از دستگاه فکس خراب، تا فوران آتش‌فشان و بازیکن معتاد به قهوه!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

معاملات زیادی به آخرین دقایق باز بودن پنجره نقل و انتقالات موکول می‌شود و خیلی اوقات همه چیز دست به دست هم می‌دهند که این معامله‌ها جوش نخورند.

گاهی اوقات معاملات دراماتیکی در روز آخر پنجره‌های نقل و انتقالات انجام می‌شوند، اما در عین حال برخی از بهترین معاملات نیز در آخرین دقایق از دست می‌روند. گاهی اوقات روز آخر پنجره نقل و انتقالات پر از اتفاقات عجیب و جالب است،  مانند اتفاق مضحکی که برای داوید دخئا با دستگاه فکس افتاد یا پیتر اودموینگی که در خارج از استادیوم کوئینزپارک رنجرز ظاهر شد.

نشریه سان به برخی از دراماتیک‌ترین معاملاتی که در روز ضرب‌الاجل از دست رفتند نگاهی می‌اندازد، که یکی از آنها تابستان گذشته اتفاق افتاد.

داوید دخئا به رئال مادرید

این دروازه‌بان برای چندین سال با انتقال به رئال‌مادرید در ارتباط بود تا این که پیشنهاد غول‌های اسپانیایی برای دخئا در تابستان ۲۰۱۵ پذیرفته شد. دخئا حتی یک قرارداد با رئال منعقد کرد، اما تاخیر در بازگرداندن مدارک لازم در یونایتد به همراه خرابی دستگاه فکس، این معامله را به هم زد.

مو صلاح به الاتحاد

مو صلاح در تابستان با انتقالی بزرگ به عربستان سعودی مرتبط بود و الاتحاد پیشنهادی ۱۷۰ میلیون پوندی برای انتقال آماده کرده بود. لیورپول تمام پیشنهادها را رد کرد و یورگن کلوپ نیز زیر بار انتقال نرفت، اما شایعات فروکش نکرده‌اند و صلاح ممکن است در پایان فصل از قرمزها جدا شود.

بیشتر بخوانید:

پیتر اودموینگی به کوئینزپارک رنجرز

اودموینگی شخصا به لوفتوس رود رفت تا انتقالش از وست بروم به کوئینزپارک رنجرز را عملی کند و با این کارش حماسه جالبی خلق کرد. ولی این بازیکن نیجریه‌ای بدشانس بود و هیچ توافقی حاصل نشد و مجبور شد دست از پا درازتر به وست بروم برگردد و با حالتی ناخوشایند در تمرینات حاضر شود.

بیشتر بخوانید: جنجالی‌ترین مصاحبه‌های فوتبال / از حمله به هم‌تیمی تا تمایل برای کسب جام و درخواست فسخ قرارداد اسطوره

روبرت لواندوفسکی به بلکبرن

بلکبرن در سال ۲۰۱۰ زیر نظر سام آلاردایس یک تیم قوی در لیگ برتر بود و پیشنهادش برای روبرت لواندوفسکی جذاب بود اما او به دلیل فوران آتشفشان ایسلندی ایافیاتلایوکوتل موفق به پرواز به سمت باشگاه نشد و فرصت امضای قرارداد با این تیم را از دست داد. او در عوض با بوروسیا دورتموند قرارداد امضا کرد و مدتی بعد با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شد.

در این رابطه: اگر روبرت لواندوفسکی به بلکبرن می‌پیوست، چه می‌شد؟/ وقتی یک آتشفشان سرنوشت فوق‌ستاره فوتبال را عوض کرد

عثمان دمبله به چلسی

چلسی در روز پایانی ژانویه ۲۰۲۲ به شدت به جذب عثمان دمبله از بارسلونا نزدیک بود و حتی یکی از گزارش‌ها ادعا کرد که این انتقال ۹۹ درصد انجام شده است. اما وقت آبی‌ها تمام شد و عدم توافق در مورد شرایط باعث شد این انتقال صورت نگیرد.

کاکا به منچسترسیتی

منچسترسیتی در سال ۲۰۰۹ با کاکا درباره انتقال خیره‌کننده ۱۰۰ میلیون پوندی در روز ددلاین صحبت کرد، شش ماه قبل از اینکه او با یک انتقال رکوردشکن جهانی با رئال مادرید قرارداد امضا کند. این برزیلی بعداً فاش کرد که تنها در صورتی حاضر به ترک میلان بود که راهی رئال مادرید شود و به همین دلیل آن معامله را بهم زد.

نبیر فکیر به لیورپول

فکیر ۳۰ ساله قبل از امضای قرارداد با رئال بتیس به شدت مشتاق انتقال به لیگ برتر بود و حتی در سال ۲۰۱۸ نزدیک بود به لیورپول بپیوندد. او حتی با یورگن کلوپ صحبت کرد و در آستانه امضای قرارداد بود اما مشکلی در مذاکرات باعث بهم خوردن معامله شد.

آنتونی رابینسون به میلان

رابینسون، مدافع ۲۶ ساله فولام، در ژانویه ۲۰۲۰ در آستانه پیوستن به میلان بود اما آزمایشات پزشکی‌اش مشکلی در قلبش را نشان داد. امیدهای او برای انتقال رویایی از ویگان به دلیل ضربان نامنظم قلب که تماماً به دلیل مصرف کافئین بود، از بین رفت. بنابراین بازیکن آمریکایی مصرف قهوه خود را کاهش داد و بعداً به فولام پیوست و به باشگاه کمک کرد تا به لیگ برتر صعود کند.

روبینیو به چلسی

من‌سیتی در سال ۲۰۰۸ با شکست در جذب لیونل مسی، توجه خود را به روبینیو معطوف کرد. انتظار می‌رفت مهاجم رئال مادرید به چلسی بپیوندد، اما پول هنگفت سیتی این انتقال را خراب کرد. حتی خودش هم متعجب شده بود و بعد از این که به جمع سیتیزن‌ها پیوست، در مصاحبه‌ای به اشتباه تیم خودش را «چلسی» معرفی کرد و خبرنگار به او یادآوری کرد که بازیکن منچسترسیتی است!

ژوائو موتینیو به تاتنهام

ملی‌پوش سابق پرتغالی در آگوست ۲۰۱۲ پس از توافق اسپرز برای قراردادی ۲۴ میلیون پوندی با پورتو، تنها چند دقیقه با پیوستن به تاتنهام فاصله داشت. اما مدارک این قرارداد به موقع به لیگ برتر ارائه نشد و این بازیکن ۲۵ ساله در آن زمان به پرتغال بازگشت و ۱۲ ماه بعد با موناکو قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی