نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اعتراف علی‌اکبری پیش از نبرد با غول هندی/ آمادگی مبارز ایرانی برای بزرگترین مسابقه
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فایتر کشورمان در آستانه مبارزه خود با آرجان بولار گفت: برنده این مبارزه مستحق مبارزه برای قهرمانی است.

امیر علی‌اکبری در حاشیه برگزاری نشست خبری رویداد وان ۱۶۶ قطر در خصوص مبارزه فردا جمعه - ۱۱ اسفندماه با آرجان بولار قهرمان پیشین دسته وزن سنگین اظهار داشت: برای این مسابقه بسیار هیجان زده هستم و نمی‌توانم منتظر آن باشم. خیلی سخت تمرین کرده‌ام و معتقدم در بهترین شرایط هستم. این بزرگترین مبارزه من در سازمان وان تاکنون بوده است. ما هر دو کشتی‌گیر بودیم و سابقه طولانی در این ورزش داریم. معتقدم که این یک مبارزه عالی خواهد بود و برنده سزاوار مبارزه برای عنوان قهرمانی در برابر آناتولی مالیخین خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: می‌توانم بگویم که توانایی‌های فیزیکی بولار بزرگترین منبع قدرت او است و این ممکن است مشت زدن به او را برای من سخت کند. فکر می‌کنم اگر نتواند از کشتی خود به خوبی استفاده کند، مهارت های محدودی دارد و نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد. اگر خدا بخواهد بازی را با برد تمام خواهم کرد.

فایتر کشورمان در ادامه عنوان کرد:  بسیار خوشحالم که در این رویداد هستم و برای مبارزه در قطر هیجان زده هستم. قطعاً چنین رویدادی در خاورمیانه به توسعه هنرهای رزمی در منطقه کمک می‌کند. آوردن سازمان وان به خاورمیانه قطعاً باعث رونق ورزش رزمی خواهد شد و واقعاً امیدوارم که روزی این رویداد به ایران بیاید. پس از پیروزی، راه را به مردم نشان خواهم داد و آنها را راهنمایی خواهم کرد. نشان خواهم داد که مسیر موفقیت من پس از توکل به خداوند متعال و توکل بر او بر پایه نظم در تمرینات، پشتکار پس از هر شکست و تلاش برای بازگشت قوی‌تر بوده است.

بیشتر بخوانید: عکس| امیر علی‌اکبری با رقیب ترسناکش رو به رو شد/ فایتر ایرانی فردا در مقابل کابوسش قرار می‌گیرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ابوالفضل IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    خدا همیشه پشت و پناهت باشه
  • امیر IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    اگر بروس لی با این ها مسابقه می داد چه نتیجه ای بدست می آمد؟
    • سجاد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      قطعا بروس لی یکی از تاثیر گذارترین اشخاص در تاریخ هنرهای رزمی بوده، اون پدر هنرهای رزمی ترکیبی و MMA بود و کسی بود که اولین کلنگ این مسیر رو زد. اون پایه ها و زیربنا های این ورزش رزمی رو ساخت و رزمی کاران بعدی با الهام از این زیربنا ها اون رو تکامل و جهش دادن و حالا هنرهای رزمی به نهایت تکامل خودش رسیده با این حساب علی اکبری و بقیه فایتر های MMA دارن از نهایت تکامل هنرهای رزمی استفاده میکنن پس سبک مبارزه اونها ممکنه برتری زیادی به سبک بروس لی داشته باشه، ولی باز هم بروس لی یک اسطوره بزرگ بود و مخصوصا سرعت و آمادگی جسمانی بی نظیرش ممکنه کار رو برای اونا سخت کنه، جدا از اون ها تفاوت زیاد وزن‌شان هم تاثیر زیادی توی مبارزه داره پس نمیشه به راحتی تشخیص داد برنده کیه
  • سعید IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    امیر علی باید هد لایت بزنه ...وارونه کار کردن کارو مشکل میکنه
  • مهدی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    یاشاسین ایران ، یاشاسین اذربایجان
  • نامدار IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    خدا یارت دلاور دلیر وبی باک
  • توحید عبدالعلی زاده IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    چرا نمیاید ایرا ن مبارزه را ببینیم میترسید تو خیابونا که از اسفالت زمین چمن در میاد اونا را ببینند یا ساخت و ساز کهنگی ها. را بیاید تبریز ببینید چه غوغایی میشه خیلی ها تبریز با یه مشت میتونند ارنولد که هیچ هادی چوپان و زمین گیر کنند پهلوان ها ی خاصی هست و فوتبالیست های خاصی اما مثل شما حوصله دوران ارزوها را ندارند ...
  • حمیدرضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    آقای امیر علی اکبری ما بهت افتخار می‌کنیم و آرزوی پیروزی برای شما رو دارم موفق باشی دلاور
  • رضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    یاشا قهرمان ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی