نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۱۱
مجتبی جباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی‌پوش اسبق استقلال ۱۳ سال قبل در چنین روزهایی با مصاحبه توفانی خود مسائل بسیاری را مطرح کرد و البته چند روزی هم مغضوب شد.

مجتبی جباری از آن دست بازیکنانی بود که اهل مماشات نبود و حرف‌هایش را رک بر زبان می‌آورد. البته این‌که چقدر از آن صحبت‌ها درست بود، در نوع خود قابل تامل است اما حداقل این مزیت را داشت که می‌دیدیم یک بازیکن با صراحت انتقاداتش را بیان می‌کند و اهل پرده‌پوشی نیست.

مجتبی جباری روز ۱۲ اسفند سال ۱۳۸۹ مصاحبه بسیار تندی در خبرورزشی انجام داد و با اشاره به بازی استقلال مقابل سپاهان در روزهای آغازین اسفند ۸۹ به خبرنگار ما گفت: می‌دانید بعد از این مسابقه برای ما چه اتفاقی افتاد؟ اتوبوس تیم را قبل از رسیدن به فرودگاه مقابل منزل یک فرد خیر نگه داشتند و او برای بازیکنان پیتزا خرید! در حالی که مردم دور اتوبوس استقلال جمع شده بودند، پیتزاها را بین ما تقسیم کردند تا غذا بخوریم من وقتی این رفتار را دیدم، بسیار ناراحت شدم و گفتم حاضرم گرسنگی بکشم ولی این‌طوری غذا نخورم. نکته این‌جا بود که وقتی به آقای مظلومی به عنوان سرمربی تیم مسئله را گفتم، به من گفت: می‌خواستی غذا نخوری! البته مشکلات فقط محدود به همین مسئله نمی‌شود. ما اسفند ماه و در سرمای تهران با پیراهن آستین کوتاه بازی کردیم! برای لباس در استقلال باید التماس کنیم. شرایط تمرین استقلال به لحاظ فنی هم عجیب است و واقعا با این وضع تمرین انتظار دارین استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود؟

جباری به اتفاقات داخل تمرین نیز اشاره کرد و گفت: یک نفر بعد از مدت‌ها می‌آید سر تمرین، داد و بیداد راه می‌اندازد و فحش می‌دهد تا فیکس شود! مربی باید این بازیکن را کنار بگذارد اما به او بازی می‌دهد!

ناگفته نماند مجتبی جباری بعد از این مصاحبه مغضوب مربیان استقلال شد و ‌بحث‌هایی در مورد اخراج او بر سر زبان‌ها افتاد اما در نهایت قضیه حل و فصل شد.

مصاحبه قدیمی مجتبی جباری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اشکان IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    مثل اون بنده خدایی که تو تمرینات استقلال مصاحبه کرد به ما گوشت نمیدن😉😂
  • ع ق QA ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    این حرفها یک طرف پولشویی اون موبایل فروشی بنفع آسیب دیدگان پس داده شود
  • جنوب IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    از اون تاریخ نزدیک سیزده سال گذشته.چندین بارهم رسانه یی شد.الان بااین مطالب چی را میخواهید ثابت کنید. فقط اینکه نیت پلیدتان هست.که استقلال رابه حاشیه بکشید. ولی کور خوندید.
  • یک مهندس برق IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    استقلال قویترین تیم تاریخ فوتبال کشوره چون در سال ۱۹۷۰ یعنی ۵۴ سال پیش در امجدیه قویترین و پولدارترین تیم آسیا یعنی هاپوئل اسرائیل رو دو بر یک در فینال شکست داد و قهرمان آسیا شد..غیرت استقلال درین اوضاع و احوال بی پولیش مثال زدنی است و خواهید دید که چطور قهرمان لیگ میشه..
    • غدیر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      تو مهندسی جوک گفتن بگی بهتر باور میکنیم. اینقدر بدبخت و فلک زده اید که میگی بهترین تیم تاریخید چون پنجاه و چار سال قبل تیم اسراییل که در فوتبال دنیا هیچ نشان و افتخاری نداشته و در ایران با اختلاف یک گل بردید؟ مرزهای وقاحت و فلاکت را جابجا کردی حتی اگر ریال مادرید را هم برده بودید بعد این همه سال نباید اسمش را میاوردی. این نشان میده که اعتراف میکنید در نیم قرن اخیر موردی برای افتخار ندارید همینطور که بی اسطوره اید و هیچ بازیکنتان مرد سال اسیا نشده و در باشگاههای بزرگ اروپایی بازی نکرده بیچارگی و فلاکت از سر و روی باشگاهتان میبارد ولی از پر رویی سنگ پای قزوین را رو سفید کردید
  • علی IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    جالبه الان اگه خودش رو فقط چند روز بعنوان کمک مربی یا سرپرست بزارن اون وقت اگه این کارها کنه از لحاظ او درسته. چرا نمیایی اصل قضیه رو بگی بعد از بازی باید سریع میرفتید فردوگاه و فرصت نشستن تو رستوران نبود .مجبور بودند داخل اتوبوس غذا بدند. داخل اتوبوس کسی چلوکباب نمیده بهترین غذا پیتزاست تو فرودگاه اگه صرف کنن که یک بهانه میگیری اگه داخل اتوبوس بدن یک بهانه دیگه اگه داخل هواپیمابدن یک بهانه دیگه خلاصه .. توقع داری هر کاری که تو میگی درسته
  • حمید IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    بازیکن فنی بسیار خوب و با کلاس بالا و شخصیتی خودخواه و پول دوست که تمام قراداد هاش یکساله بود و تمرین های پیش فصل را شرکت نمی کرد، تیم ملی هم چون از نظر مالی براش پولی زیادی نداشت، ترجیح می داد نباشه،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی