نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
داوران تو و رفتارت را مثل کف دست می‌شناسند/ این ستاره رهبر اعتراضات است!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام احساس می‌کند که چون تازه‌وارد است داوران در اسپانیا به ناحق به او کارت نشان می‌دهند، و از سوی دیگر داوران بر این باورند که او تمایل به رهبری اعتراضات در زمین دارد.

جود بلینگام شنبه شب به دلیل اعتراض به داور در بازی مقابل والنسیا کارت قرمز دریافت کرد و در واقع تا کنون در ۲۲ بازی ۵ کارت زرد به علاوه یک کارت قرمز دریافت کرده است.

به نقل از مارکا، داوران با یکدیگر در مورد بلینگام صحبت کرده‌اند و برخی از آن‌ها بر این باورند که اعتراض‌های او بازی را از نظم خارج کرده و فراوانی و شدت اعتراض‌های او اجازه نمی‌دهد بازی به صورت عادی قضاوت شود. به گفته این گزارش، «داوران او را مثل کف دست می‌شناسند».

ستاره ۲۰ ساله چهارشنبه شب اظهار داشت که چون تازه‌وارد است داوران او را سیبل قرار داده‌اند و احساس می‌کند سزاوار چنین تصمیم‌هایی نبوده است، اما این موضوع در مورد بسیاری از اعضای تیم رئال مادرید نیز صدق می‌کند. همانطور که گفته شد، بلینگام تمایل دارد اعتراضات را رهبری کند، و واقعاً خوش شانس بود که در ماه دسامبر کارت زرد دوم را در بازی مقابل گرانادا نگرفت زیرا مکرراً به داور گفت: «بزن به چاک»، و به نظر می‌رسید داور این موضوع را نادیده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    اره والله ما پرسپولیسی‌ها رئیس و داوران را خوب می شناسیم و می دونیم که رئیس دستور اتفاقات داوری را می ده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی