نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
۱ |
۱
سبک کارلوس کیروش در دربی تهران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در شرایطی به عنوان صدرنشین لیگ برتر مهیای مصاف با رقیب دیرینه می‌شود که بهترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد.

به نظر این مصاف هم همانند مصاف‌های گذشته برای هر دو تیم حائز اهمیت است. استقلال در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس دوم است. اگر استقلال برنده شود این اختلاف به ۶ امتیاز خواهد رسید و اگر سه امتیاز به پرسپولیس برسد امتیازات دو تیم برابر می‌شود.

چشم امید تماشاگران استقلال و هم چنین  جواد نکونام در دربی به ساختار خوب خط دفاعی استقلال است. ساختاری که همین دو هفته پیش منجر به یک برد بزرگ برای آبی‌ها شد. در جدال با سپاهان استقلال با گل روزبه چشمی به یک برد بزرگ دست یافت و حالا امیدوار است با همین سبک و سیاق پرسپولیس را زمین گیر کند و به سه امتیاز ارزشمند دیگر دست یابد.

جواد نکونام در سال‌های اخیر در هر تیمی بوده تیمش از نظر ساختار دفاعی یکی از بهترین تیم‌ها بوده و به نظر این فوت و فن را از کارلوس کیروش یاد گرفته است. دیدید تیمی که کیروش ساخته بود چگونه توانسته بود با یک ساختار دفاعی خوب در برابر تیم‌های بزرگ مقاومت و به نتایج خوب دست پیدا کند.

البته این طور نیست که استقلال تنها یک تیم خوب در ساختار دفاعی باشد. تیم جواد نکونام در فاز تهاجمی هم دومین تیم لیگ برتر است. این تیم تا به اینجای کار ۲۷ گل زده است و تنها یک تیم بیشتر از این تیم گل زده است. سپاهان که تعداد گل‌هایش ۳۵ گل است.

در دربی می‌شود روح کارلوس کیروش را در استادیوم آزادی و در کالبد تیم استقلال حس کرد چون سرمربی‌اش جواد نکونام است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • nima IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    جدی می‌فرمایید... دقیقاً میشه لطف کنید بگید صحبت از کدوم از نتایج خوب کی‌روش کردید که تو خاطر هیچکدوم از ما نیست خوردن شش گل از انگلیس یا باخت های سریالیش و نگرفتن یه جام با تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی