رفتار عجیب یک ملی‌پوش؛ تغییر ملیت داد اما از تیم جدیدش قهر کرد!/ لازم نیست بخشی از مشکل باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود داهود تیم ملی خود را از آلمان به سوریه تغییر داد اما ساعاتی پیش از دیدار سوریه و میانمار اردوی تیم را ترک کرد.

محمود داهود به تازگی تیم ملی خود را از آلمان به سوریه تغییر داد اما روز سه‌شنبه ساعاتی پیش از دیدار مقابل میانمار در مرحله مقدماتی جام جهانی، اردوی تیم ملی سوریه را ترک کرد.

فدراسیون فوتبال سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این بازیکن اردوی تیم را به دلیل ناتوانی ما در برآورده کردن خواسته‌هایش که توسط نماینده‌اش به ما ابلاغ شده است ترک کرد، و این موضوع بر تیم ملی تأثیر می‌گذارد».

به گزارش فابریتزیو رومانو، داهود در پاسخ بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: «در رابطه با اخبار و شایعات مطرح شده در رسانه‌ها می‌خواهم احساسات و موضع خود را روشن کنم. به عنوان یک حرفه‌ای باتجربه در فوتبال، عمیقا فکر می‌کنم هر بازیکنی باید بتواند برای احترام به کشور، پرچم و تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد و برای انجام این کار، هر بازیکنی باید در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد، به خصوص در زمین. فوتبال سطح بالا با اصول خاصی کار می‌کند که باید شناخته شود، احترام گذاشته شود و اجرا شود. وقتی احساس می‌کنید که این اصول و شرایط مطابقت ندارند و وعده‌های داده شده عملی نمی‌شوند، باید عقب‌نشینی کنید. اگر اجازه ندارید راه حل ارائه دهید، حداقل لازم نیست بخشی از مشکل باشید. با نهایت احترامی که برای کشورم، پرچمم و مردمم قائل هستم، در مورد بیانیه اتحادیه فوتبال سوریه و اتهامات ادعایی مرتبط با آن در روز مسابقه هیچ اظهارنظری نخواهم کرد و برای تیم ملی آرزوی بهترین‌ها را دارم که مهمترین چیز است.»

داهود در دوران نوجوانی نماینده تیم ملی آلمان بود و در سال ۲۰۱۷ با تیم زیر ۲۱ ساله‌های این کشور قهرمان اروپا شد. او همچنین دو بار با تیم ملی بزرگسالان آلمان به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: یک ایرانی قید تیم ملی را زد/ لباس سوریه برتن ایراندوست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    این بازیکن ها باید با پس گردنی ادب شوند !
  • مجید۱۶۰۸ IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    خبروکه نوشتیدلااقل خواسته هاش روهم مینوشتید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی